Cadeautje juf/meester


#1

Binnenkort is de meester ven Dylano jarig. Ze mogen verkleed op school komen. Leuk!
Maar nu mijn vraag, geven jullie een cadeautje en zoja wat?
Bij Madelon deed ik het niet omdat er toen geld opgehaald werd voor 1 “groot” cadeau. Ik heb er hier nog niets over gehoord.

Liefs Michelle


#2

De juffen en meesters hier willen liever geen cadeautjes omdat het dan meestal iets van douchegel of iets van chocolade is en daar komen ze dan aan het eind van de dag in om.

Ze vinden het veel leuker als de kinderen gewoon zelf iets knutselen (strijkkralen, schilderen etc.). Dus ik laat onze meiden voor juffen bijv. een ketting rijgen. Voor een meester zou je een fotolijstje kunnen laten beschilderen (gewoon blankhouten fotolijstjes kosten zo ongeveer niks bij de Action bijv.) en dan een leuke foto van Dylano erin.

Aan het eind van het schooljaar laat ik mijn meiden als bedankje altijd een spiegeltje beschilderen. Zie hier wat voor spiegeltje ik bedoel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80232831/#/80232831

Groetekes, Sje


#3

Ik zou aan de andere ouders vragen wat zij doen en willen. Hier verschilt het per leerkracht of ze hun verjaardag vieren. De kleuterjuffen vieren het samen en maken er een spelletjes dag van. Meestal krijgen ze dan kleine kadootjes. Persoonlijk heb ik liever 10 repen chocolade en 10 dingen met zeep dan een fotolijstje met een foto van een kindje. Daar doe je ook niets mee, althans zou ik dat niet in mijn kamer zetten en beland het als nog in de container of in een doos op zolder. Maar dat is mijn mening.
Marijn heeft laatst een rood, glitter hart voor zijn juf gekocht, Haar lievelingskleur is rood en ze houdt van heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel glitters. Dus deze moest gekocht worden haha. Maar juf heeft een grote tak in de klas waar dit soort kadootjes in komen te hangen.


#4

Het is opgelost Ze hebben een klassepot en daar word aan het begin van het jaar 4 euro door ieder kind in gedaan en daar worden cadeautjes van gekocht. Zoals voor verjaardag meester, afscheid stagaire, een kindje dat lang ziek is oid. Ik had dat dus gemist omdat Dylano toen nog niet op school zat.

Liefs Michelle