Cadeautje dopen meisje?

Het is nog ver weg, maar in april hebben wij een doopfeestje van ons nichtje, waar ik peettante van ben. Nu zit ik al druk na te denken over een cadeau. Nou ja, ik had een cadeau in gedachten, namelijk een zilveren armbandje met haar naam erop (want ik weet dat mijn schoonzus dat erg leuk vindt), maar nu heeft ze dat al gekregen. Hmm, dus ik moet wat anders verzinnen. Ik wil eigenlijk wel een “bijzonder” cadeau, dus geen kleding of speelgoed of zo. Nu zat ik misschien te denken aan een zilveren besteksetje of zo, maar misschien hebben jullie nog leuke ideetjes?

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

verzilverd spaarpotje met naam er in gegraveerd?

Groetjes Anouk

Je hebt ook hele mooie tegeltjes met mooie teksten er op… mijn kinderen hebben er bijna 1 op de slaapkamer hangen, ook gekregen bij de doop!
1 met een ‘ik ga slapen’ en de ander met een gebedje!

Groetjes Manderijn.

Bij de doop van Merel hebben we een herinneringshuisje gekregen. Ook een leuk idee. Volgens mijn zijn er ook doopboekjes die je gepersonaliseerd kunt bestellen. Wij hebben ook een verzilverd tandendoosje gekregen voor de doop.

Groetjes Natasja

quote:
mijn kinderen hebben er bijna 1 op de slaapkamer hangen

Mandarijn, ik hoop dat je beide bedoeld, anders is het ook zo sneu

@mooiezoon, of een bedelarmbandje. Kunnen ze de bedeltjes “sparen” en kan ze hem dragen als ze ouder is.

Groetjs Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 17 Feb 2012 20:07:46

Een mooie ketting met een mooie hanger!

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!

@zwelgje… Ja klopt hoor… haha! Bijna

Groetjes Manderijn.

Wat ik zelf altijd leuk vond om te ontvangen bij de doop van mijn kinderen waren kinderbijbels. Vind ik een heel mooi cadeau voor familie/vrienden die heel dichtbij staan. Dat zijn zeker dingen die ik bewaar voor mijn kids zodat ik hen dat later weer mee kan geven.

Groetjes Ramona