Cadeautips

Hallo allemaal,

Hebben jullie nog leuke ideeen voor verjaardagscadeaus (speelgoed) voor een meisje van 2 jaar.
Ik ben me al een beetje aan het verdiepen in speelgoed om haar te geven voor haar 2e verjaardag, maar er is zoveel dat ik het gewoonweg nog niet weet. Wat vonden jullie kindjes leuk?
Er zijn wel al vaker topics over geweest, maar deze gingen veelal over buitenspeelgoed of speelgoed voor jongens.

Dus tips zijn zeer welkom.

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

Knutselspullen: klei + toebehoren, tekenspullen, verfspullen, etc.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Grote houten kralen. Ministeck. (bij de action heb je van die mooie grote knoppen) Puzzels. Boekjes. Onze dochter kreeg een fiets met zijwieltjes, regelrechte hit!
Verf, klei, schaartje! Hier dan ook wel een freubelkont, dus word veel gebruikt!

Manderijn

Keukentje, poppenspullen, verder indd knutselspullen.

Liefs Michelle

loopfiets!! Dit is echt een aanrader want daar leren ze zo goed hun evenwicht op te bewaren en dan is de overgang naar een gewone fiets zo simpel!

Maar wat ook super is duplo trein, houten trein. Voor meisjes ook leuk!!
je hebt van duplo de dierentuin/circus en andere dingen. Dit is tot een jaar of 5 nog altijd leuk.

Een babypop die praat/plast ed.

Keukentje met pannetjes en snijgroenten met klittenband ertussen. Ook altijd super!

Het ligt er ook een beetje aan of het een meisje meisje is of toch een stoere meid. Ik heb een stoere meid en die is helemaal gek van Cars en Spiderman!!

Heeft ze nu iets waar ze veel mee speelt??

Of misschien (grote) kralen om een ketting van te maken? Princessendingen? Sieraden (vb bij de Action)? Boekjes, puzzels of inderdaad knutselspullen?

Lilypie First Birthday tickers

Onze dochter krijgt als ze 2 wordt een loopfiets en Bambino Loco van de oma’s…

Dank jullie wel voor de vele tips en ideeen hier kunnen we zeker iets mee.

@babzie6
Op het moment speelt ze veel met de duplo en doet ze graag boekjes lezen en tekenen, puzzelen.
Buiten is de zandbak en een emmer / gieter met water favoriet.

gr, Jeuly