Cadeautip schoonouders 35 jaar getrouwd


#1

Hey meiden,
Heeft 1 van jullie misschien een leuke tip voor een cadeau voor een 35 jarig huwelijk? Mijn schoonouder zijn dit weekend 35 jaar getrouwd en nu willen we natuurlijk een leuk cadeau geven. Zit me alleen suf te denken en weet het even niet. Wat ik zou kunnen bedenken is een foto op linnen met Dani en zijn nichtje, maar is misschien ook wat afgezaagd.
Kunnen jullie me misschien een handje verder helpen.

Ook zit ik met het volgende. We gaan vanwege bovenstaand aankomende zaterdag uiteten met mijn schoonouders. Ze hebben een tafel gereserveerd voor 18.30.
Nu belden ze net met de vraag of we Dani ook meenemen (gezien het tijdstip). Eigenlijk is dit te laat natuurlijk, maar het probleem is een beetje…ik zou niet weten wat ik met oppas zou moeten doen.
Dani gaat altijd naar KDV/schoonouders of zwager/schoonzus. Dus wat dat betreft geen opties.
Nu zat ik al te denken, als ze nou het tijdstip wat verlaten naar bijvoorbeeld 19.00 uur. Dan stop ik Dani thuis nog even in bed en schuif dan later aan. En dan probeer ik wel een vriendin of mijn vader te regelen die dan iig thuis is, maar hem niet naar bed hoeft te brengen. Iemand anders nog een goed idee?


#2

Hoe is het contact met je buren?? Misschien dat zij een keertje op hem willen passen. En je eigen ouders?

Groetjes,

Michèle


#3

Oh wat leuk…

Wij hebben ze toen een bon gegeven met een gratis vakantieverblijf in Limburg. Mijn ouders gingen nooit op vakantie … maar sinds die tijd (bijna) elk jaar

En als je Dani smiddags laat op bed leg of eind van de middag nog een uurtje? Dan kan hij misschien toch mee… en als het echt niet gaat dat je dan nog iemand achter de hand heb evt?!


#4
quote:
Hoe is het contact met je buren?? Misschien dat zij een keertje op hem willen passen. En je eigen ouders?

Groetjes,

Michèle


Aan de buren heb ik ook nog zitten denken. Daar kunnen we wel goed mee op schieten en Dani kent hun ook. Zou ook daar de babyfoon kunnen laten.
Mijn moeder is op vakantie en woont ook eigenlijk te ver weg om voor een paar uurtjes over te komen.
Mijn vader weet totaal niet wat hij met kleine kindjes moet, haha. Hij is erg lief voor Dani hoor, maar denk dat hij nog geen eens een luier om kan doen. Hij is wel mijn laatste mogenlijkheid…als ik Dani dan gewoon naar bed doe, hoeft hij alleen maar in huis te zijn voor het geval dat…eigenlijk wordt Dani toch nooit wakker.


#5
quote:
Oh wat leuk...

Wij hebben ze toen een bon gegeven met een gratis vakantieverblijf in Limburg. Mijn ouders gingen nooit op vakantie … maar sinds die tijd (bijna) elk jaar

En als je Dani smiddags laat op bed leg of eind van de middag nog een uurtje? Dan kan hij misschien toch mee… en als het echt niet gaat dat je dan nog iemand achter de hand heb evt?!


Dat is eigenlijk best een goed idee die bon…ga eens op internet kijken. Zijn schoonouders gaan ook bijna nooit op vakantie…dus dat is best een leuk idee!! Dank je!

We willen Dani eigenlijk niet meenemen, we gaan best naar een net restaurant waar geen speelmogenlijkheden etc voor kinderen zijn. En ik zie daar eigenlijk ook nooit kindjes…dus ben bang dat Dani daar een beetje te druk voor is…


#6

Ik zou hem inderdaad niet mee nemen.
En misschien wel een goed idee om iets later af te spreken zodat je hem zelf op bed kunt leggen. Ik denk dat ik het ook zo zou doen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Ja dan zou ik hem lekker op bed leggen en iets later gaan, je vader op laten passen en afspreken dat als er echt iets is dat de buuf op kan lossen dat hij haar even aanspreekt.

Groetjes,

Michèle