Cadeautip gevraagd

ooo ik word er zo moe van af en toe haha elk jaar hetzelfde probleem (eigelijk 3 tot 4 keer per jaar dit probleem)
mijn zoon word 10 jaar eind deze maand en wat moet ik kopen???

heb inmiddels een cd van MJ, een wii spel (was is de aanbieding van 45 voor 5 euro haha) en een cadeau bon voor bart s. van een 10tje.
verder gaan we naar de bios (als we uit de griep zijn ) en lekker courmetten, en maak ik een pinata.

trakteren is geen probleem dit jaar want hij wil chips trakteren en voor de juffen heeft hij chocolade soesjes besteld.

maar wat moet ik verder aan cadeau’s kopen??

hij is geen knutselaar en boeken heeft hij zat…zijn kast puilt uit van de dvd’s en viedeau banden… en ja buitenspeelgoed is niet echt voor dit tijd van het jaar…

wie heeft er een super idee voor deze mijlpaal??

before you judge me, try hard to love me

Begrijp me niet verkeerd maar verder nog voor kado’s kopen??? Is het nog niet genoeg???

Groetjes,

Michèle

hihi dat zegt mijn man ook , maar ik heb het idee dat het te weinig is, wiispel 5 euro , cd 5 euro (bol.c)en een 10tje aan cadeaukaart dus 20 in totaal normaal geef ik zon 50 euro uit. maar heb geen idee waar ik het aan uit moet geven hahaa

ja zag zet een microscoopset bij bart.s voor 9 eurotjes! zou dat wat zijn??

Hihi sorry maar ik vind het ook weinig Maar zo’n microscoopset klinkt best leuk?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ziet er erg leuk uit die kapla blokken hou dat even in gedachten,

maar de knex, lego en gewone blokken worden hier ook niet gebruikt dus ik twijfel of deze wel gebruikt gaan worden, denk er effe over na

denk dat ik iig de microscoop er nog bij doe , lijkt mij wel intressant om alles te onderzoeken voor op die leeftijd…