Cadeautip gevraagd


#1

mijn zoon word de 25 mei 7 jaar en heb geen idee wat ik hem kan geven.
hij wilt graag een waveboard maar die kosten varierend van 130 tot 200 euro
ik vind dat gewoonweg aan de dure kant
of hij wilde een nieuwe fiets maar dat is niet nodig omdatzijn broer een nieuwe nodig heeft daar deze nu te klein aan het worden is en die echt als nieuw is dus is het onzin om een nieuwe te kopen.
het is duidelijk hij gaat alleen voor de duren dingen.
normaal besteed ik rond de 50 euro aan cadeaus voor verjaardagen
hebben jullie nog leuke tips.

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#2

Die waveboards zijn trouwens nog link ook. Alleen op afvalt kun je er goed mee ‘rijden’ en gister zagen we een meisje ermee stuikelen over een steoprandje en zo tegen een muur aan kwakken. Dat zou voor mij ook al reden zijn om ze niet te kopen. Maar lego of zo vind ie dat niks?? Of ben ik nu erg ouderwets??

Groetjes,

Michèle


#3

aan visite geld vragen en dan zelf wavebord kopen

dan eventueel al kopen met hem dat hij aan de visite kan laten zien wat hij van de centjes gekocht heeft,en dan savonds aan jullie terug betalen

hier in de straat gaan ze met zijn 10en tegelijk leuk gezicht,1 meisje helaas de pols gekneusd…maar verder vallen de ongelukken hier nog mee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#4

Ja overleg met hem om het geld bij elkaar te leggen om dan zo waveboard te kopen. Persoonlijk vind ik ze niet link oid… heel veel kindjes zie ik er hier op rijden gewoon op klinkers ook. En … gaat bijna altijd goed. Skeelers / skateboarden zijn in mijn ogen gevaarlijker omdat ik daar meer mis mee zie gaan… Maar dat is persoonlijk…

Rond de 50 euro is een mooi bedrag (doen wij ook). Zou hier ook geen uitzondering op maken … want volgend jaar mag je het weer verhogen van je kinderen

Laat hem desnoods zelf iets kiezen voor 50 euro. Lukt hem dit niet … dan de optie om ergens voor te sparen … waardoor hij al leuk bedrag van 50 euro heeft dan.

Lilypie In verwachting Ticker


#5

ik heb er idd aan gedacht om hem een cadeaucard van bart smit ofzo te geven zodat hij zelf iets uit kan kiezen maar ja een kind wil denk ik toch liever echte cadeaus.
wellicht is het wel een optie om geld te geven en vragen aan de visite zodat hij hem zelf kan kopen.
ik zag wel een wave board bij de action vandaag maar dat is dan weer niet de orginele dus die wilt hij weer niet maar die was wel maar 45 euro scheelt wel een hoop geld en ik zag het verschil niet maar goed daar loopt hij dan voor schut mee aldus zoonlief.

tja lego is volgens mijn kids erg ouderwets hoewel ik dat wel erg leuk vind want het is wel lekker creatief.
ik had voor mijn oudste zoon een metalen auto gekocht die hij zelf in elkaar moest zetten dat was in januarie… die staat nog altijd ongeopend in de kast

het word dus nog even verder denken maar alvast bedankt voor de tips

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#6

Oke dus het crea bea gedeelte kunnen we overslaan.

Groetjes,

Michèle


#7

Je hebt ook wave-boards vanaf 80 euro ( zag ik toevallig bij de wehkamp.) Ik weet natuurlijk niet of dat dan wel de goede is. Ik heb er namelijk helemaal geen verstand van.
Vind het wel knap wat sommige kinderen ermee kunnen. Kijk anders eens op internet, heeft hij niet al wat spaargeld dat hij dan de rest al kan bijleggen? Kun je hem toch op zijn verjaardag geven of misschien willen er wel opa’s of oma’s meebetalen.

Verder zou ik het niet weten, ik vind zelf lego ook altijd leuk maar dat is dus ouderwets…

groetjes


#8

nou zeg ik kan hem bij wehkamp niet vinden waarschijnlijk blond hahah zal nog verder gaan zoeken.

mijn oudste zoon heeft inmiddels kunnen uitleggen wat het verschil is tussen de echte en de neppe
de echte heeft in het midden een dun verlengstukje waardoor je achteruit en snel rondjes kan rijden de neppen is eigelijk het zelfde als een skateboard dus daar zou je niets mee opschieten aldus zoonlief

ook kwam ik op het internet tegen dat als jongens van deze leeftijd niet van lego houden dat ze dan een lager denk niveau zouden hebben tsss wat moet ik daarvan denken???

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#9

Dat lijkt mij de grootste onzin!!!

als je naar de site gaat moet je naar tuin en dan buitenspeelgoed daar zag ik er een paar staan. geen idee of het echte zijn hoor.

Groetjes


#10

ik heb hem gevonden en helaas die van 80 is dus niet de goeie die van 99,50 dan weer wel
ik ga dr nog even over denken want het blijft een hoop geld natuurlijk en over een maand of twee kan je hem zeker goedkoper krijgen

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#11

Ey heb je ook op Markplaats gekeken…
Een paar krassen erop is toch niet zo erg lijkt me?

Ik vindt het ook altijd lastig zulke hoge bedragen, :S

Greetzz Cora


#12

ja helaas nog geen waveboard op mp hier in de buurt
maar inmiddels ben ik geslaagd en het is geen wave board geworden maar gewoon ouderwetse spelletjes.

twister kunnen ze lekker buiten doen als het mooi weer word en binnen als het echt hollands weer is,
een wii spel
een digitale spaarpot hoeft hij niet steeds te tellen tijdens het sparen voor zijn waveboard hahaha
en een cadeaucard van b.s.

lijkt mij wel voldoende toch?
hij zal het ermee moeten doen en aan de visite zal ik geld vragen zodat het sparen iets sneller zal gaan. haha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#13

He stoer een digitale spaarpot. Hoe werkt dat dan?? Is wel wat voor mij en mijn kleingeld.

Groetjes,

Michèle


#14

bij bartsmit gezien tis een normale spaarpot alleen telt hij automatisch al het kleingeld tot 2 euro.

voor mij is het wel handig omdat hij zeker om de dag komt vragen mama kan je mijn geld tellen? hahah

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#15

Ja ik tel het om de zoveel tijd zelf maar daar heb ik niet altijd zin in enne een telfoutje is zo gemaakt

Groetjes,

Michèle


#16

het heeft mee behoorlijk wat moeite gekost om wat leuke kleine cadeautjes te vinden.
en wat denk je… komt manlief gister thuis met nog een cadeau ja je raad het al
een wave board !! wat hadden we nou afgesproken!!en dat niet alleen hij kocht er nog een heel skaters starterspakket bij en een nieuwe schommel voor de kleine

ik had geen idee dat wij een drieling hadden hahaha allemaal op 1 dag jarig
ga nog even kijken hoe ik dit weer ga oplossen want vind dat hij zo wel erg veel krijgt dit is ruim boven afgesproken budget als je alles bij elkaar telt pfff
papa´s ze zeggen dit en doen het andere hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#17

Huh… mannen? Wat is de reden dat hij dit opeens doet? De lotto gewonnen

Lilypie In verwachting Ticker


#18

dat is hij dan vergeten te melden hahahah
nee hij zag de wave board in dde aanbieding (vond hij een aanbieding)en zag ook een leuke schommel voor maar 25 tja dan kan je de oudste niet met lege handen laten staan en dus nog eens 30 euro uitgegeven.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag