Cadeauidee 1e verjaardag

Hallo

Onze kleine man wordt volgende maand alweer 1 jaar en ik zit me suf te denken wat leuk is om te geven.
Hij houdt niet van erg veel lawaai,muziekjes vindt hij wel leuk maar ik heb veel speelgoed van mijn eerste zoon voor babys van 1 jaar.
wat moet ik die kleine wel niet geven voor zijn allereerste verjaardag?
heeft iemand ideeen?
ik hoor graag suggesties

gr diana

Hoi hoi

Wij hebben voor Jens zo’n kinder fauteuiltje gekocht. Vond ie hartstikke leuk en maakt er tot de dag van vandaag nog dagelijks gebruik van.
Aan familie en vrienden hebben we gevraagd om kleertjes, duplo en blokken te geven. Duplo vond ie niet gelijk interessant, maar nu hij wat ouder is des te meer.
Kinderen hebben op een gegeven moment toch zoooo veel speelgoed dat ze van ellende niet meer weten waar ze mee spelen moeten.
Voor jongetjes zijn auto’s ook leuk (al is 't maar om nog een paar maandjes te bewaren) en voor meisjes poppen.
Jens is verzot op z’n grote auto’s (van de Action nota bene!).

Mama van Jens 27-12-2006

Wat ik heb gevraagd aan de vrienden en familie, is houten speelgoed. Hier moeten ze zelf hun fantasie voor gebruiken en het is erg duurzaam!

Ik heb aan familie met de eerste verjaardag little people gevraagd en ze speelt er heel veel mee.
Ook boekjes is leuk die ze zelf kunnen bladeren.

alvast een fijne verjaardag gewenst

groetjes Gytha

hoi gytha,

dat spreekt me wel aan want Djayden speelt(of liever gezegdt kruipt rond)
veel met de legopoppetjes van mijn oudste zoon.
wat heeft Lieke zoal van little people?

gr diana

lieke is helemaal gek van paardjes (hoe zou het komen he hahaha) dus die heeft er de paardenstal van en wat losse boederijdiertjes bijgekregen.

groetjes gytha