Cadeau idee 5 jaar getrouwd

Morgen zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd. Ik vind het dus leuk om straks even iets voor hem te kopen. Ben normaal niet van de cadeau’ 's op dit soort dagen. Maar vind het nu we 5 jaar getrouwd zijn wel even leuk.

Sinds eind vorige week heb ik eindelijk geen bloedverlies meer. Dus ons dagje Zwaluwhoeve kan gelukkig doorgaan. Heb er zo’ n zin in.

Maar mijn vraag is eigenlijk of jullie nog leuke cadeau ideeën hebben? Wil hem niet iets afgezaagd geven, maar ja wat dan wel. Hoop dat jullie iets weten.

Groetjes,
Sandra

Alleen jammer dat het weer minder wordt morgen Maar de liefde van de man gaat vaak wel door de maag dus op zich iets met eten is misschien wel leuk. Enne ik weet niet hoe snel en handug je bent maar misschien een mooie collage met mooie foto’s van jullie hoogtepunten de afgelopen 5 jaar??

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor jullie reactie.

@bakmama, leuk idee maar we hebben hier een betonne barbeque in de tuin staan. Mijn man is namelijk helemaal gek op barbequen, dus die hoef ik niet meer te kopen.

@Michelle, foto collage is wel een erg leuk idee. Denk alleen niet dat ik dat meer voor elkaar ga krijgen voor morgen. Alhowel het wel een erg leuk idee had geweest. Ben gewoon beetje te laat, maar vind het leuk hem iets te geven ondanks dat we natuurlijk al dagje weg gaan samen. En ja een luchtje ofzo vind ik dan veel te afgezaagd. Misschien toch eens kijken wat ik nog met de foto’s kan doen.

Het is idd wel erg jammer dat het morgen niet zulk mooi weer wordt. Morgen gaan we samen een dagje naar de Zwaluwhoeve en vrijdag met kids erbij een lang weekend naar Limburg. En de regenkansen voor dit weekend zijn helemaal hoog. We doen toch iets verkeerd, want wij hebben tijdens vakanties op een of andere manier altijd slecht weer. Vorig jaar zomer ook 2 weken lang flink weggeregend in onze tent.

Maar goed heb er wel heel veel zin in.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra heb je geen mooie foto van de kids of jullie samen die hij nog niet kent die je kan af laten drukken dat is zo gedaan en dan een mooie lijst of zo??

Groetjes,

Michèle

Ja, inderdaad een mooie foto van jullie samen, en dan op een doek, met de handen van Tim en Daan eronder oid
Maargoed, ook dat vergt nog wat tijd.

Anders uhm… ferrari rijden oid. als hij dat leuk vindt.
Of een mandje met allerlei ingediënten voor een gezellig avondje: fles wijn, leuke film, leuk tijdschrift voor hem enz.

Liefs, Anne

Hij kent alle foto’s die we gemaakt hebben wel. We hebben nog geen foto’s waar we met zijn vieren op staan. Maar iets met een foto doen is wel erg leuk, ook het idee van jouw Anne op canvas is erg leuk. Denk dat ik hem vanavond maar verras met een romantisch avondje en idd lekkere dingen in huis haal. En dan krijgt hij volgende week zijn kado. Dan ga ik iets met een mooie foto doen, Dan krijgt hij die als we 5 jaar en 1 week getrouwd zijn

Groetjes,
Sandra

En vandaag onze trouwdag … hetzelfde mooie weer als 5 jaar geleden! Alleen toen nog warmer…

Wij gaan straks op de fiets naar de pannekoekenbakker … verder eigenlijk niks. Vind vader/moederdag en verjaardagen al lastig …

Wat toevallig mini-boy, gefeliciteerd!

Ja, wat was het warm hè. Het was supermooi weer, dus niet te klagen, maar iets minder had ook wel gemogen wij doen er normaal ook niks aan. Maar vonden het nu wel leuk even samen dagje weg te gaan na alle hektiek van afgelopen tijd en voor mijn zwangerschap van Daan.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra dan is de verrassing alleen maar groter inderdaad.

En zeker na de hectiek die jullie gehad hebben is het leuk om even wat fijns te delen samen.

@ mini boy gefeliciteerd.

Groetjes,

Michèle

Jullie hebben het dubbel en dwars verdient Sandra!!!
Super genieten … en als het dan morgen buiten regend hebben jullie er toch geen last van

Ja was erg warm toen… man kreeg daardoor migraine aanval … nog op bed gelegen

Sandra, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, lekker genieten in Zwaluwhoeve!

Miniboy, alsnog gefeliciteerd!

Lfs

Dank je Liske.

We hebben een heerlijk dagje gehad. Vrijdag de kids bij opa en oma opgehaald en nog met zijn viertjes een weekendje naar Limburg geweest. Zijn vandaag weer thuisgekomen en het was erg leuk. Tim en Daan sliepen op een kamer en dat ging heel erg goed.

Groetjes,
Sandra