Cadeau 1ste verjaardag

hoi meiden,

het duurt nog 3 maandjes maar ik krijg al vragen of ik iets weet voor lieke’s 1ste verjaardag. Wat is dat moelijk zeg!
Hebben jullie misschien leuke iedeen??
Het is voor beide ouders 1ste kleinkind dus die zijn al helemaal bezig met de 1ste verjaardag!

Ik weet ben er vroeg bij maar misschien hebben jullie iedeen?
en anders hebben we nog tijd genoeg om na te denken!

P s sorry noest bij baby’s staan, maar weet niet hoe ik dit moet verzetten!

Groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 02 Mar 2008 20:12:58

zo hij staat goed… een blokkenkar… waar ze achter kan lopen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

little people,dublo, loopfiets
Misschien heb je hier wat aan
We hebben zelf veel littlepeople in huis en ze vinden het hier nog steeds super
Er is genoeg
Ook voor meisjes zijn er speciale sets
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

wij hebben een poppenhuis gevraagd.

het mooie weer komt eraan dus misschien een zandbak of zwembadje, leuk speelgoed voor erin.
er is zoveel te koop

ja, leuke dingen voor in de tuin (als je die hebt). Een schommel… loopauto… vingerverf, emmertjes, schepjes…

Nanik heeft het Bumba liedjesboekje van Vtech gehad is echt favoriet. Ook een looptauto en duplo vind ze leuk. Of iets met muziekjes enzo

Ze heeft ook zo’n kleine buggy gehad met een popje en een verzorgingstas (bij elkaar te koop bij de blokker). Is ook zo leuk maar moet ze wel kunnen lopen natuurlijk.

Bianca

Anna is nog lang geen jaar, maar ik weet al dat ik graag houtenspeelgoed zou willen vragen aan de mensen die iets voor Anna willen kopen.

Houten speelgoed is duurzaam, mooi en tijdloos. Vooral een mooie Ark van Noach (niet vanwege de bijbelse betekenis) en een blokkendoos zou ik willen vragen. Houten speelgoed vind ikzelf bevordelijk voor de ontwikkeling van een kind. Het moet vaak meer fatasie gebruiken en meer concentratie. Tegenwoordig heb je allemaal van dat elektronisch speelgoed wat bijwijze van spreken al wat doet voordat je het ‘vraagt’!

Probeer maar eens een gewone rammelaar zonder poespas te kopen bij een Bart Smit of Intertoys! Er zit altijd wel wat ‘bij’. Een draaikopje, een ringetje, een muziekje als je het laat vallen van alles verzinnen ze om het ‘mooier’ te maken.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Nina wordt 30 maart ook 1 jaar ik ga haar een playkool air-tivity ballenbaan kopen. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden…
groetjes Chantal

chantal

mijn zoon wordt over 3 wkn 1 jaar, maar hij is groot voor zijn leefdtijden best gevorderd met zijn ontwikkeling.
wij hebben voor hem alvast een fietsje met een stang, hij heeft er al opgezeten en wilde er niet meer vanaf haha.
maar we weten niet wat we moeten vragen aan de familie wat die kunnen halen voor jayden, hij heeft al zoveel duplo en dergelijke, iemand nog meer ideeen?

groetjes angela en jayden