Cadeau 1e verjaardag?

Hallo

even een vraagje over een passend cadeau voor de 1e verjaardag van onze zoon. Hij wordt op 4 januari 1 jaar, maar omdat hij te vroeg geboren is, heeft hij nog niets aan het speelgoed voor “oudere” kinderen. Zo kan hij nog niet zelfstandig zitten (niet te lang tenminste) en al helemaal niet lopen/staan/kruipen. Van ons krijgt hij DVD van Bert en Ernie en stapelblokken van Nijntje met een piepje erin (zo kan hij er eerst in de box mee spelen en als hij wel kan zitten, ze daadwerkelijk stapelen). Maar nu willen opa’s en oma’s en ooms/tantes ook een cadeau geven, maar ik weet niet wat.
Duplo kan natuurlijk altijd, maar daar kan hij nog niet mee spelen. Iemand tips voor leuke dingen waar hij nu wat aan heeft en in de “toekomst” ook nog?

Graag hoor ik van jullie!

Hoihoi… onze zoon van 7,5 maand heeft pas een Nijntje draai wiel gekregen. Een nijntje in een wiel, dat je kunt rollen en weer terug komt (zonder batterijen). Alex vindt t nu heel leuk om naar te kijken en vast te houden etc, en later kan hij er zelf meer rollen. Ziet er heel simpel en saai uit, maar hij vindt t prachtig.

Lauren & Alex (05-05-2010)

Colin is woensdag 1 geworden en heeft van ons de smart trike gekregn, die is vanaf 10 maanden. Van mijn schoonouders heeft hij een schommel gekregen, gewoon voor buiten, dus daar heeft hij pas wat aan in het voorjaar. Ook heeft hij de trein van little people gekregen, een tvtje en 2 grotere dingen voor in bad. Maar de ballonnen waarmee ik versierd had zijn favoriet…

22-12-2009 colin geboren

Misschien heeft hij het al, maar zo’n vormenstoof?
Julian vindt dit nog steeds het einde! Vooral om het uit de box op de grond te gooien.

Een poosje geleden dit voor hem gekocht:
http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=132341&e=detail&pcat=gobabygo&pid=40116

Ook heel populair, hij pakt de giraf nu bij zn oren beet en helpt zichzelf omhoog. Maakt leuke muziekjes en er zitten 3 ballen bij. Die doe je in de mond van de giraf en dan rolt het er via die baan weer naar beneden.
Ook al is je zoon nog niet zover, tis wel leuk om alvast te hebben misschien?

Hier voor eerste verjaardag een loopkarrtje van Nijntje. Daar kan hij achter gaan leren lopen.

Verder is duplo altijd een aanrader en echt leuk… soms is het dat hij alleen al met de diertjes kan spelen en later pas met meer dingen. Jurian (nu 2,5 jaar) kan nu de treinrails pas leggen … … maar hij heeft er al wel veel plezier van gehad…

Verder zijn boekjes altijd erg leuk vooral die van Bobbi.

Ik zou sowieso gewoon wat dingen kopen voor als hij wat ouder is, want het gaat heel snel!
Hier is duplo echt favo! Al vanaf dat hij 1 was.
Hier heeft Seth op zijn eerste verjaardag gekregen: een speelgoedkist, telefoon, smart trike driewieler (vanaf 10 maanden), foamfiguurtjes voor onder de douche, auto’s, treintje en boerderij van dieren (bouwen gaat nog niet, maar de dieren zijn heel leuk), boekjes en geld, waar je zelf wat van kan kopen als het nodig is.

Verder is nog leuk: een autobaantje, waar je de auto’s bovenaan zet, en ze vanzelf naar beneden rijden (speelde Seth vnaf 10 maanden mee), loopwagen, bal, vormenstoof enz…

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tim heeft voor zijn 1e verjaardag auto’s gekregen, duplo, een duwfiets voor buiten, een figurenbal waar je de figuurtjes op de juiste plek moet stoppen, stapelblokken, kartonnen lees/schuifboekjes, voorleesboekjes, een autogarage (echt een aanrader, want daar speelt hij nog steeds mee). En verder heeft hij vast nog veel meer gekregen, maar dat ben ik alweer vergeten aangezien het alweer 1,5 jaar geleden is geweest.

Groetjes,
Sandra

Mijn dochter krijgt van ons in elk geval een voorleesboekje: Lieve woordjes.
1 Van mijn favoriete voorleesboekjes!
En een houten loopkar van EverEarth. Daar kunnen ze mee leren lopen maar er zit ook een activity center op.

Je hebt ook van die activityborden voor in de box en als hij ook buiten de box speelt kun je `m andersom hangen.

Erg leuk zijn deze!

En verder inderdaad Duplo of Little People!