Buutvrij!

Een spelcomputer om kinderen meer buiten te laten spelen. Erg overbodig dacht ik eerst…
"Die Swinxs is natuurlijk helemaal niet overbodig, maar juist superslim bedacht. Als een spelcomputer erin slaagt kinderen wèl naar buiten te krijgen, ze te laten rennen, springen en samen te laten spelen. Al is het door een computerstem, waarom niet?"
De rest van deze column is te vinden na een klik op de onderstaande link.

link verwijderd
Ben benieuwd naar jullie mening, heeft dit een toekomst. Na het lezen van deze column denk ik dat deze buitenspeelcomputer best een toekomst zou kunnen hebben!

je bent wel erg benieuwd naar onze mening zonder jezelf even voortestellen.

Volgens mij hebben we te maken met een vertegenwoordiger ofzo. Zouden wij ook wat terugzien van die provisie?

Groetekes, Sje

Ha nou lekker is dit. Dit was echt niet mijn bedoeling. Ben dus wel nieuw hier, zoiezo op forums. Maar ik kreeg dit bericht doorgestuurd, en was gewoon benieuwd wat andere mensen hiervan vonden. Dus heb ik een, dacht ik, bij passend forum gezocht om de mening van andere mensen te vragen… Had deze reactie niet echt verwacht, maar sorry hiervoor!

Het leek mij gewoon een erg innovatief idee! Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, en mijzelf even voor moeten stellen

Gewijzigd door - Might33 op 23 Apr 2008 09:21:00

Dat kan toch alsnog.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja kom maar op met dat voorstelbericht.

Als je als kersvers lid binnenvalt met 2 topics met een heel hoog reclamegehalte, dan krijg je verwarring en dan kun je dus inderdaad dit soort reacties verwachten.

Groetekes, Sje

Nou welkom ik ben Tries 34 jaar getrouwd en hebben samen 2 zoons Jordy 6 bijna 7 en roy 5

je vraagt naar mijn mening en ik vind het inderdaad overbodig, je bent er als ouder zelf bij in hoevere en hoe lang je kind achter de pc zit zeker op deze leeftijd, ik ben dan mischien heeel ouderwets maar mijn kinderen spelen gewoon buiten heb ik geen spel computer voor nodig gewoon een zak knikkers, met de fiets, vriendjes naar buiten, verstoppertje spelen, tikkertje,als er zand in e buurt is met een schep naar buiten of met krijtjes, hinkelbanen maken
of van de week met een pakkoekjes en wat te drinken en een kleed gezellig met z’n alle. dus nee gen spelcomputer voor nodig vind trouwens niet eens goed voor hun fantasie, maar ja wie ben ik…

gr Tries

Ik vind het erg triest als we spelcomputers nodig hebben om onze kids naar buiten te krijgen. Gewoon geen tv op computer aan en ze gaan vanzelf naar buiten. Nu heb ik wel een enorme tuin, die zeker voor kinderen lekker spannend is. Maar zelfs zonder dat, gingen ze hier toch echt wel gewoon lekker buiten spelen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!