Buurmeisje heeft Mazelen!

Ja hoor, nu komt het dus wel erg dichtbij, de Mazelenuitbraak! Mijn dochter heeft het hele weekened met het buurmeisjes gespeeld, want het is vakantie, en ja hoor, word er gisteren middag door mijn buurvrouw even lacherig gemeld dat d’r kind Mazelen heeft! Tja kan ze ook niets aan doen, maar ik ben nu echt even niet lekker van het nieuws. J is helaas zo dat als ze ziek is het altijd op d’r longen slaat (bronchitis etc) dus ik zie het al gebeuren. Ze is wel ingeent tegen mazelen, maar dat was dit meisje ook! Ik baal!

Kan ik me voorstellen. Ik hoop dat Jada niet ziek wordt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb begrepen dat je als je ingeend bent, je in elk geval een lichtere variant krijgt (als je het al krijgt). Maar ik denk dat je er verder niets aan kan doen, duimen dat Jada het niet krijgt natuurlijk maar dat doe je al denk ik.

Lilypie Second Birthday tickers

O dat hoop ik toch niet voor jullie! Gelukkig dat Jada wel ingeent is.
Hoop maar dat het meevalt en dat het met het buurmeisje ook snel beter gaat!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

He gat daar zit je niet op te wachten. Hopelijk slaat J het lekker over.

Groetjes,

Michèle

Tja ik duim ook hoor Dames, ik bedoel zit er echt even niet op te wachten, en wat jij zegt is waar Linette; Jada heeft rond 12 maanden een Mazelen gehad, en in Mei dit jaar een booster, omdat er toen een uitbraak was! Maar goed dat kind heeft altijd wat met d’r longen, zodra ze geen weerstand heeft is het hoesten, kuchen, proesten, jullie begrijpen me vast! Dus daar ben ik dan zo bang voor, vooral voor een secundaire luchtweginfectie waar ik dan zo een maand aan vast zit!

Kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Hoop met jullie mee dat J het niet gaat krijgen.

Groetjes,
Sandra