Buren vermist?

het schijnt dat bij me moeder in de straat 3 huizen verder,vader moeder en zoon vermist worden in thailand…

als ze goed begrepen had zouden ze gisteren moeten zijn terug gekeerd,ze denken nu dat ze dus in dat getroffen gebied zatten

jeetje en de buren direct naats die familie,hebben altijd ruzie met elkaar en die zei nog hoop dat ze daar blijfen en niet meer terug komen pfffff denk dat ze daar nu ook spijt van hebben zeg,dat ze dat nooit meer zeggen.

Jezus zeg, hopelijk zitten ze niet in het getroffen gebied. Lijkt me verschrikkelijk.

Mijn baas was in Thailand gelukkig 30-11 thuisgekomen en zaten ook aan de andere kant van het eiland. Maar die leven ontzettend met de lokale bevolking mee. Zitten er nog meer mee, dan de mensen die daar niet zijn geweest.

Sterkte.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Pfff…hopen dat het vals alarm is!! …en dat ze gewon weer veilig naar huis zullen terug keren!

ik hoop dat ze terug komen ,en wat een rare buren zeg .ik hoop niet dat die uitspraak bevestigt wordt .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

jaaaaaaaa er is bericht gekomen,ze zaten op dat moment in singapor (of hoe je het ff schrijft hahah)omdat hun zoon daar die of de dag erna ging trouwen,en dan zouden ze wel naar thailand gaan naar phuket.

Gelukkig maar, die bofkonten hebben het overleefd!

Ik ga ook zelden tot nooit met ruzie van huis af. Ik zal het mezelf nooit vergeven als er iets met Georg zou gebeuren terwijl het laatste wat we tegen elkaar zeiden boze woorden waren. En andersom kan het natuurlijk ook zo zijn.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Heeee, da’s fijn bericht zeg!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, ik had het ook gelezen Armanda.
En daar zijn gewoon geen woorden voor.
Méér dan schandalig is het!

Groetjes, mamma van Stephan

He, wat een fijn bericht. Eindelijk weer eens goed nieuws uit dat gebied.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

he, gelukkig zijn ze weer terecht.

Elly, even over je opmerking dat de toeristen weer op het strand liggen of er niks aan de hand is. Dit is natuurlijk erg cru om te zien. Maar, bedenk wel dat deze toeristen daar geld uitgeven, wat weer helpt voor de wederopbouw van dat gebied. Zo wordt de economie weer opgebouwd. En het is trouwens maar goed ook, als er de komende tijd helemaal geen toeristen meer komen, dan hebben de meeste mensen daar ook geen inkomen. Toerisme is in Thailand, en zeker in Phuket, nog steeds de grootste inkomsten bron.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

he, gelukkig zijn ze weer terecht.

Elly, even over je opmerking dat de toeristen weer op het strand liggen of er niks aan de hand is. Dit is natuurlijk erg cru om te zien. Maar, bedenk wel dat deze toeristen daar geld uitgeven, wat weer helpt voor de wederopbouw van dat gebied. Zo wordt de economie weer opgebouwd. En het is trouwens maar goed ook, als er de komende tijd helemaal geen toeristen meer komen, dan hebben de meeste mensen daar ook geen inkomen. Toerisme is in Thailand, en zeker in Phuket, nog steeds de grootste inkomsten bron.

sorrie, dat was per ongeluk twee keer. Ik was weer iets te snel en het systeem iets te traag…

OOOOOOOOO geweldig dat ze terecht zijn joh, das geweldig nieuws gewoon.
Tja dat van dat kindermisbruik had ik ook al gezien en daar heb ik echt geen woorden voor ffff.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003