Hallo allemaal,
Ik ben Talitha, mijn dochter van 9 maanden is vanaf geboorte een hele onrustige en slechte slaper. Ik heb alles geprobeerd. maar tevergeefs.
Zij slaapt wel in haar eige bedje sinds de 7e maand, maar het slapen wilt niet meer lukken. Sinds geboorte sliep zij pas om half 2 en dan ben ik al vanaf 8 uur in de avond bezig met rituelen. het spelen, het langzaam naar bed brengen enz.
maar zodra ze in bed lag begon ze te huilen en dat hield niet op.
Nu 9 maanden heeft zij de 6e ziekte gekregen, gelukkig allemaal goed en wel gegaan, Maar zij eet nu amper. Gelukkig met veel pushen neemt zij de fles wel.
Ik geef ook in de nacht omdat ik wil dat zij aansterkt en omdat zij niet genoeg overdag eet vind ik. Weet iemand of dat erg is dat zij niet eet? ze heeft luiers vol diaree elke keer weer. sinds 4 a 5 dagen, sinds ze de 6e ziekte kreeg.
Ook is ze overdag hangerig wat normaal is voor mij omdat ik begrijp dat ze erg moe is. ze begint nu wel weer soms te lachen maar ze is gauw uitgekeken op dingen en wordt dan hangerig. Het slapen is een ramp, wanner ik al vroeg naar bed ga, en de rituelen start en haar flesje geef is het echt een struggeling om haar te laten drinken, dan slapen wordt ze elke half uur wakker, letterlijk elke half uur tot 12 uur de volgende dag. Omdat ik uitgeput ben laat ik haar liggen en kan ik nog een een uur slapen met onderbrekingen elke keer. In de tussentijd elke 4 uur geef ik haar de fles. Ik zit er door heen, ben echt kapot. Ik probeer de dokter te vragen wat het is, maar die zegt dat ik aan moet houden en dat ze verandert. Ik zie dat 9 maanden nog niet en maak mij zorgen of ik nog voor haar kan zorgen als het teveel wordt… Ik heb niemand anders om mij te ondersteunen. Iemand enig idee wat ik kan doen? Het zou echt zo fijn zijn als jullie inzicht hebben hierin en tips of iets anders? Ik ben ten einde raad.
Groetjes Talitha
Talitha Gibbs