Bumbo wie heeft er ervaring mee

Op een ander topic las ik al dat een aantal van jullie al een Bumbo hebben, maar misschien zijn er meer die een Bumbo hebben en willen laten weten hoe die bevalt.

Misschien gaan wij er ook een aanschaffen, maar weten het nog niet zeker. Gaat het hoofdje dan niet heel veel zwabberen? Anna heeft al wel een heel sterk nekje en kan al goed haar hoofdje omhoog houden en optillen, maar ik vind het nog best wel eng. Wat zijn de ervaringen met de Bumbo?

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hoi judith

wij hebben de bumbo sinds donderdag. ik was bang dat ze met haar hoofdje zou gaan wiebelen, maar dat was echt niet het geval!!! Ook niet als ze moe is of zo.
Ze zit er erg stevig in. een hapje hebben we nog niet geprobeerd.
Ook heb ik ze ermee gedoucht. de bumbo in de douchebak en zo lekker douchen ze vondt het echt fijn en erg makkelijk. nu kan ik het alleen eerst nam ik ze altijd mee maar kon ik niet alleen moest altijd mijn man thuis zijn.

Ben er tot nu toe echt tevreden over!!!
Echt een aanrader.

groetjes Gytha

Hallo,

Hier ook een bumbo seatje. Het is echt een geweldig ding. Je mag je kleintje er wel pas in zetten als ze het hoofdje zelf kunnen ondersteunen. Maar ze zitten er lekker rechtop en heel stevig in . Een echte aanrader. Anna is nu ook al 4 maanden, dan lukt het zeker! Ook het geven van vaste voeding lukt reel makkelijker. En met een natte doek is het hele seatje weer proper.
Als je je er eentje aanschaft laat je maar weten hoe het gegaan is!

Groetjes,

Tamara

Hallo Lieke,

Gisteren is ons meisje nog niet in de Bumbo in de douche geweest. Maar vanavond zeker wel! Ik laat het je weten.

Groetjes,

Tamara

Hallo,

Ons meisje is net in de douche geweest in haar Bumbo seat. Heel erg goed gegaan! Ze was uit haar badje gegroeid en wij hebben voorlopig nog geen bad op de badkamer. Ze vond de douchestraal geweldig! Was ook een goede oefening, want volgende week gaan we voor de eerste keer zwemmen…

Groetjes,

Tamara

ons zoontje nu 9 maanden kan ook niet meer in badje liggen maar zittend vind hij geweldig.