Wij willen voor Joey’s verjaardag een Bumba-kamer maken.
Weet iemand waar ik leuke spulletjes ervan kan kopen? Zoals dekbedovertrek, lamp, schilderijtjes etc…? Ik zie in speelgoedwinkels alleen speelgoed…
Groetjes Anouk
Wij willen voor Joey’s verjaardag een Bumba-kamer maken.
Weet iemand waar ik leuke spulletjes ervan kan kopen? Zoals dekbedovertrek, lamp, schilderijtjes etc…? Ik zie in speelgoedwinkels alleen speelgoed…
Groetjes Anouk
Wij hebben alleen van die verwijderbare muurstickers van Bumba gekocht om Noa’s kamer te decoreren. En een fleece dekentje van Bumba. Voor de rest hebben we niets extra gekocht, omdat ze binnen een jaar waarschijnlijk toch niet meer naar Bumba kijkt en ze iets heel anders wil. Dan vervang ik gewoon die stickers en heeft ze in één -twee- drie een nieuwe kamer!
Dus haar nachtlampje, beddengoed, spaarvarken, enz… zijn neutraal, in de kleuren van haar kamertje ( wit met groen)
hij is al bijna 2… hoe lang vind ie bumba nog leuk?
zou eerder gaan voor accesoires inderdaad
misscien kwantum, leen bakker etc
maar bumba , qua speelgoed is bij de blokker veel te vinden
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Kijk, dat zijn goeie sites! Ik vond zelf niet veel via google…
Al vind ik het toch het fijnst om niet online te kopen…
Ik hou het ook echt bij assecoires, geen behang ofzo. Ik zal eens bij de bouwmarkten gaan kijken naar van die dikke foamstickers, en ik bedacht me net dat ik zo’n lampje natuurlijk ook zelf kan maken met stickers, haha! Een dekbedovertrekset van over de 30 euro voor een ledikantdeken word me toch iets te gek, dus dat word hem niet. Verder zag ik net op marktplaats ook heel wat spullen, dus zo komen we er wel!
Groetjes Anouk
Ik liep vanmiddag bij Van EE Speelgoed in Barneveld en daar hadden ze leuke Bumba dingen! Ook Bumba speelgoed dat ik nog niet ergens anders had gezien. Maar ja…die zit niet bij jou in de buurt toch?