Bultje

Lucas heeft een bultje in zijn lies, ongeveer 1 cm doorsnee.
Weet iemand wat dat kan zijn?

Groetjes Miriam

Misschien een liesbreuk??
Ik weet niet hoor ik gok maar wat…
Ik zou ff langs de HA gaan

Succes

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Dank je wel dames, ja heb inderdaad ook een beetje getwijfeld over liesbreukje. Heb namelijk eens ergens gelezen dat dat met elkaar in verband kan staan. Maar inderdaad misschien een opgezette klier.
Weet ook niet hoe ik het kan merken als het een liesbreuk zou zijn.

Morgen maar even de HA bellen.
In ieder geval bedankt! Jullie horen het wel.

Groetjes Miriam

Zou inderdaad dan ff naar de ha gaan kinderen hebben er namelijk vaak geen last van, soms komt het voor dat ze misselijk zijn en overgeven maar dat hoeft dus helemaal niet gewoon ff naar laten kijken voor de zekerheid

succes

laat je het weten?

Tries

Woensdag moeten we naar de dokter, heb nog wel even nagevraagd. Maar als het een liesbreuk is kan het wel tot woensdag wachten. Ja, ik weet het ook niet allemaal natuurlijk had alleen de eerst komende 2 dagen een vol programma. Dus woensdag weten we misschien meer, ben benieuwd.

Groetjes Miriam

Nou, we zijn bij de dokter geweest.
Was nu natuurlijk niet veel te zien
Maarja, dat is meestal zo. Het kan dus heel goed een liesbreukje zijn, een kleintje. Dat komt er dan waarschijnlijk later uit, misschien wel pas in de puberteit. En het kan ook nog inderdaad een kliertje zijn, in allebei de gevallen niets ernstigs.
Dus we wachten het maar af!

Groetjes Miriam

nou da’s dan beter he, iets onschuldigs dan hoef je je daar niet zo druk meer over te maken

Kussies