Ha meiden! Ik ben al weer even een tijdje offline geweest, maar hier weer eens een berichtje vanuit Toulouse. Emilie, nu 16 maanden, gaat goed. Ze rent nu overal rond en geniet van alles om haar heen. Alleen met al dat heen en weer geren en beweeg is het nu ook de tijd voor vallen. Wow, afgelopen maand gaat er bijna geen dag voorbij dat ze zich niet stoot, en altijd op haar koppie. Gisteren viel ze voorover na struikelen en kraste ze met haar wang tegen de poot van een antieke kast aan. Gevolg, blauwe wang en schaafwond. Vorige week draaide ze zich te snel om op de bank en viel er vanaf, met haar voorhoofd op de tegelvloer. Flinke blauwe plek op haar voorhoofd had dat tot gevolg. Het arme kind zit vol met blauwe plekken dus, het lijkt verdorie wel alsof ze mishandeld wordt als je haar ziet… Maar goed, ik heb me laten vertellen dat dit vallen en botsen ook een fase is.
Afgelopen weekend hebben we een nieuw bedje voor haar gekocht bij IKEA, een echt peuter-kleuter bed, want uit haar babybed klom ze uit (metgevolg dat ze dan van best flinke hoogte naar beneden kletterd). Nu kan ze zelf haar bed uit klimmen, we zijn dus haar nu aan het leren dat ze 's nachts als ze wakker word in bed moet blijven!!
Maar verder gaat alles dus hartstikke goed met ons We wachten alleen nog op het mooie weer!!
Gewijzigd door - anouschkarosa op 05 Jun 2007 08:29:45