Bult op hoofd gaat niet weg? :(

Onze jongste (8 maand) heeft sinds dinsdag een hele grote bult boven op haar hoofd. Het zit linksachter en is een rare bult. Het is geen ronde bult maar meer een streep zeg maar en keihard. Mijn vriend en ik hebben haar beide niet zien vallen of zich stoten en ze heeft ook niet plotseling hard gehuild. Maandag hebben opa en oma opgepast maar die weten ook van niks! Mijn vriend zei dat hij dinsdag wel een bonk hoorde en dat ons dochtertje toen onder de tafel lag met haar hoofd. Maar ze heeft niet gehuild…
We weten dus niet zeker waar de bult van komt, maar het allergekste is hij gaat niet weg!!
Hij zit er dus al sinds dinsdag en is ook niet een klein beetje kleiner geworden…
Ik ben nog nooit voor een bult naar de dokter geweest maar we beginnen ons nu toch wel een beetje zorgen te maken…
Ze is verder niet ziek, heeft geen pijn, is even vrolijk en slaapt niet meer of minder…
Kortom het is alleen die bult! Herkent iemand dit en wat zouden jullie doen?

Groetjes

Hier heeft Seth ook weleens bulten gehad die echt lang bleven, dus ik zou me nu nog geen zorgen maken. Als hij over een week nog hetzelfde is, zou ik pas verder gaan denken, maar dat is mijn mening, ik weet niet hoe anderen erover denken.

Liefs, Anne

Bulten kunnen best lang blijven zitten hoor!
Dochterlief was vorige week zaterdag gevallen en een mega ei op dr voorhoofd… Nu ruim een week later zit ie er nog steeds, en inmiddels is ie groen/geel… ziet er zo raar uit, haha. Maar gelukkig geen last meer van, trekt vast wel weg.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Dankjulliewel Ik heb altijd al gezegd daf die kids van ons over mn schouder meelezen. Nou nu ook weer hoor!
De bult is vandaag ineens een stuk kleiner en zacht! Ik kan hem nu gewoon indrukken
Dus zal een deze dagen wel helemaal verdwenen zijn. Heerlijk zo’n forum!

Groetjes