Als het lekker weer is zitten wij het liefst zo veel mogelijk lekker achterthuis. Joey zit dan meestal in de kinderstoel of buggy, maar wat kan ik nog meer met hem doen buiten? De box buiten zetten is ook weer zo iets… Hoe doen jullie dat?
Buiten zitten
Hoi hoi
Wij zetten het campingbedje buiten in de schaduw. Of leggen een kleed op het gras (als het erg warm is, want de grond is vaak nog erg koud) met een parasol er boven.
Oja, ook onder parasols en zonneschermen e.d. goed insmeren. Zelfs dan kunnen die ukkies verkleuren.
Groetjes.

inderdaad altijd goed insmeren.
wij hebben ook gras, ipv de box buiten zetten zet ik het badje buiten met een kleed erin en dan wat speeltjes erbij.
liefs,
Rinske

Buiten op een kleedje met een parasolletje. of in de wipstoel.
Liefs
[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
HOI
ik zet een camping bedje buiten met parasol erboven. of inderdaad in een badje met kleed erin. goed smeren en lekker genieten van t mooie weer.
groetjes jolanda
Wat voor badje gebruik je dan? Ik heb wel een opblaasbaar badje voor hem, maar die is nog geen meter doorsnee… Ik kan het eens proberen.
We hebben wel een campingbedje, maar die heeft geen doorzichtige zijkanten, en als Joey niks kan zien vind hij er al niks aan, haha!
Ik heb hem ook wel eens op een kleedje gezet op het gras, maar dat is maar voor 10 minuutjes leuk… Als hij straks wat meer kan is het gras misschien wel leuker, al lijkt het me een heel gedoe om hem uit de buurt van de planten enzo te houden
Bij de Action kan je voor nog geen 2,50 een badje kopen van ongeveer 1,5mtr doorsnee. Die hebben we hier ook, ideaal ding en omdat ie zo goedkoop is, is 't ook geen ramp als ie stuk gaat.

ik heb ook een badje van 1,50 doorsnee, heb m bij de Hema gekocht, was wel wat duurder maar nog maar iets van 12,50 geloof ik.
liefs,
Rinske

Wij tilde de box gewoon naar buiten. Niet al te handig, vooral niet omdat deze erg groot was (tweelingbox)
Eva heeft een opblaasbaar kleed van Nijntje, van Prenatal. Ik leg dat op het gras, met de parasol erboven. Maar mevrouw wilde dinsdag over de dikke banden kruipen. Tot ze het gras voelde. Daar is ze panisch voor! Zaterdag legden we haar even op het gras en toen ging ze liggen met haar beentjes en handjes omhoog, want ze weigerde het gras aan te raken! Zo zal ze wel buikspieren krijgen! Maar ze was bang van het gras en bleef dus mooi binnen de banden! Een kleed werkt hier niet, binnen 3 tellen ligt ze dan in het zand!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij zetten de parasol op en laten Tim lekker door het gras kruipen. We zetten ook zijn campingbedje neer en een kleed op het gras. Het ene moment zit hij netjes op het kleed te spelen of kruipt hij zijn campingbedje in. En het andere moment kruipt hij lekker door het gras. Hij vind het heerlijk buiten, dus laat het mooie weer maar komen
Groetjes,
Sandra
Maar een campingbedje is toch om in te slapen? Raakt een baby daar niet van in de war as hij daar opeens in mag spelen?
Gr Estelle
Maar een campingbedje is toch om in te slapen? Raakt een baby daar niet van in de war as hij daar opeens in mag spelen?
Gr Estelle
quote:
Maar een campingbedje is toch om in te slapen? Raakt een baby daar niet van in de war as hij daar opeens in mag spelen? Gr Estelle
Morgan heeft daar een moeite mee. Ze speelt ook in der bed dus daar zit niet ech verschil in. Enne als ze moet slapen of het nou campingbed is of eigen bed, we zetten haar in een aparte kamer zonder afleiding dan. Het enige is dat mijn schoonmoeder niet meer zo snel hier op zal passen want zij kan morgen de trap niet opkrijgen (of ik durf haar niet met Morgan de trap op te laten gaan) en dan staat het bedje in de woonkamer, maar echt slapen doet ze dan niet meer. Maar ik vind dat niet zo erg dat ze niet op kan passen dan
Groetjes,
Michèle