Buiten zitten

Hoi mama’s

Het is weer lekker weer de laatste tijd, en wij zitten dan altijd veel achterthuis. Het tuinstel staat onder een partytent, dus we zitten in de schaduw. Zelf hebben we een t-shirt aan, maar ik vind het zo moeilijk om voor Joey te bepalen wat ik hem aan zal doen.
Hij is sinds twee weken niet helemaal lekker in orde, beetje verkouden enzo, hoewel dat al weer een stuk beter is. Maar als Joey bij ons achterthuis zit, dat is in zijn wippertje, loopstoeltje of buggy, moet hij dan een t-shirt aan, een truitje met lange mouwen, en eventueel een jasje/vest? Hoe doen jullie dat?
Als we ergens naar toe gaan krijgt hij altijd wel een vest aan in de wandelwagen, en als het hard waait of onder 18 graden is doe ik de voetenzak er in. Maar lopend kom je vaker in de wind en schaduw van gebouwen, dus dit vind ik anders dan lekker achterthuis zitten…

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Vorige week waren er hier een paar dagen dat het lekker warm was. Toen had Erik een romper met korte mouw, een t-shirt en een driekwart broekje aan. Dat was voor overdag warm zat. Ze zeggen toch: ze aankleden zoals je zelf gekleed bent en dan één laagje meer.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi

Ja precies zo heb het ook geleerd ja en zo denk ik dus ook steeds en in zijn nekje voelen!
Vanaf hoe oud deden jullie pyamatje aan bij jullie baby?
Jamie in niet gek op aan en uitkleden namelijk en als ik hem in badje doe savonds doe ik wel pyamatje aan omdat hij dan toch omgekleed moet worden!
Maar voor de rest kleed ik hem dus niet om is dat vies?

Lilypie Kids birthday Ticker

Erik slaapt overdag nu in de zomer met z’n truitje aan en in een zomerslaapzak zonder mouwtjes. Geen broekje of sokjes. 's Avonds doen we altijd een pyjamaatje aan voor de nacht. Ik vind het niet vies hoor…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb Joey sinds een maand een pyama aan gedaan in bed. Alleen 's nachts, overdag met blote beentjes en voetjes in een slaapzak, en een deken in een overtrek over. Maar zo’m klein kereltje is toch niet vies? Als hij makkelijk zittende kleertjes aan heeft overdag, en hij heeft er niet op gespuugt, dan kan hij daar makkelijk in slapen hoor! Al dat getrek aan dat kleine lijfje met dat omkleden is ook niet leuk voor zo’n kleintje

We hadden vandaag mijn neef en nicht met hun twee kids op bezoek en hebben lekker van de bbq gegeten. Joey heeft, op zijn slapajes na, ook de hele dag buiten gezeten. Hij had een lange broek en een t-shirt aan, en later op de middag heb ik er een vestje bij aan gedaan. Hij heeft de hele dag lekker aangevoeld, dus ik neem aan dat het dan wel goed was. Hij was supervrolijk en is net heerlijk gaan slapen na zijn badje en flesje. Die hoor ik tot morgenvroeg niet weer!

Groetje Anouk

Ik kijk idd altijd naar wat ik zelf aan heb. Vorige week met die warme dagen had Tim een shirtje met korte mouwen aan en een driekwart broekje. Als wij korte mouwen aan kunnen dan kan je kleine dat ook. Met naar buiten gaan let ik er wel op of ik hem nog iets aan moet trekken, want dan liggen ze toch stil. Met warm weer trek ik hem niks aan en als het wat kouder is een bodywarmer of een jas.

Als Tim overdag slaapt dan laat ik hem slapen in het truitje wat hij aan heeft en trek ik zijn sokjes en broekjes uit. En dan gaat hij in zijn slaapzak zonder mouwen en een dekentje of lakentje erover. Afhankelijk van hoe warm het is. S’avonds voor het slapen gaan krijgt hij zijn pyama aan.

Groetjes,
Sandra

Morgna heeft ook afhankelijk van de temp en gevoels temp korte of lange mouwen aan. Blote benen heb ik nog niet gedaan. Dat komt straks wel als de zomer goed begonnen is. Wel smeer ik haar goed in met factor 50 ook.

Groetjes,

Michèle

Ik kijk ook altijd naar wat ik zelf aan heb, al zegt dat niet alles, want ik ben een koukleum! Vorige week heeft Eva regelmatig een t-shirt aan gehad met gewoon een broekje en dan blote voetjes. Vrijdag trok de wind alleen best hard en toen had ze toch wel een jackje aan. Gisteren en zaterdag lange mouwen, want toen vond ik het al best fris en vandaag dus ook weer gewoon lange mouw. Blote beentjes heeft ze ook nog niet gehad, wel een legginkje onder een jurkje. Een maillot vind ik nu weer wat warm.

Eva slaapt overdag gewoon in haar kleertjes. Vind ik ook echt niet vies hoor. Wel doe ik dan haar broekje en sokjes uit, want anders ligt het niet lekker. Vandaag heeft ze een spijkerpakje aan, dat moet wel helemaal uit in bed. En 's avonds altijd een pyjama, maar dat is meer voor het ritueel…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeoeoeoeoe lekker Wil, een pyjamadag! Ik kan dat op de een of andere manier niet, maar dat is op zich wel heel ontspannend! Eva is niet echt een koukleum denk ik, maar ik wel en dat denk ik snel dat zij het ook koud heeft. Papa wilde het lentedekbed erop, maar ik echt niet. We liggen gewoon onder het winterdubbeldikkedekbed (mooi woord he) en dat is heerlijk! Ik heb bij Eva een deken eraf gehaald, van de duodeken, maar dan denk ik dus weer dat ze het koud heeft en dat ze daardoor wakker wordt. Terwijl haar nekje warm voelt. Als Bo nu al lekker in zijn beentjes kan liggen, is dat alleen maar fijn toch! Lekker koel! Dat wordt wel wat als het straks 30 graden wordt joh!

Groetjes Rainbow, trotse mama