Buiten in het water?

vanaf waneer gingen julie kids buiten in het water?
kailani is gek op water!!! vooral nu met die hitte… bij oma is ze steets in het grootebad geweest(binnen) heb haar eruitgehaald omdat het water te koud wert ma dat was toch schreewen hoor…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi hoi

Jens was 1,5 toen hij voor het eerst buiten in het badje was. Het jaar ervoor kon hij simpelweg nog niet zitten, dat was wat mij tegenhield toen.

Lekker in de schaduw van een parasol ofzo moet kunnen. Maar niet in de volle zon! En evengoed lekker smeren, liefst factor 50.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

idd goed insmeren nu!
Lieke ging met het jaar ook lekker buiten in het badje en niet in de felle zon.

groetjes gytha

Aha, dus Kailani is een waterbeestje! Lekker laten spetteren als ze dat leuk vindt zou ik zeggen, ook al is ze nog maar klein. Als ze het beu is, of als ze het koud krijgt, meldt ze zich vast wel! Zit je al op babyzwemmen? Zal ze dan ook prachtig vinden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb Joey gisteren even in zijn opblaasbadje buiten gehad. Hij vond het geweldig! Ik denk dat de leeftijd niet zo veel uitmaakt hoor. Wanneer het buiten minstens zo warm is als binnen moet het kunnen denk ik.

Groetje Anouk

hoi
denk dat de leeftijd inderdaad niet zoveel uitmaakt. tygo ging met 8 maanden al in t badje buiten. wel uit de volle zon natuurlijk. en had er lauw water in gedaan. hij had t super naar zijn zin. wel liet ik hem niet een hele middag in t water. als t aan hem lag, dan zat hij er een hele dag in.
lekker laten spelen in t water kan echt geen kwaad.
groetjes jolanda

quote:
hoi hoi

Jens was 1,5 toen hij voor het eerst buiten in het badje was. Het jaar ervoor kon hij simpelweg nog niet zitten, dat was wat mij tegenhield toen.

Lekker in de schaduw van een parasol ofzo moet kunnen. Maar niet in de volle zon! En evengoed lekker smeren, liefst factor 50.

nou snap ik er geen barst meer van
eerst werd er gezegt dat factor 30 meer dan genoeg was (ook op de website staat het. iets met medische dingen enzo)
nouja ik heb dus vandaag factor 30 gekocht van zwitsal want van die andere (disney) krijgt hij een enorme rode huid van. en heb ook gelijk aftersun.
kreeg je dr gratis bij bij het kruidvat t.w.v. 5 euro nog wat

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Factor 30 is prima.

M.

oky… we hebben vanmiddag factor 50+ voor kids gekocht…
we zijn sins januarie verhuist na belgie dus moet eens gaan kijken waar het ergens in de buurt is… had het pas nog met een vriendin er over
denk wel dat ze het leuk zal vinden… bij oma in het bad is ze zelfs in slaap gevallen nu met dit warm weer ze kwam in het water en 2min sliep ze hihi…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha, ja ik ben de extreem gevoelige huidjes gewend hier Vandaar de factor 50

Hier ook factor 50… Lijkt alleen zo gek, zo’n wit gesmeerd koppie

hoi
Ik heb Emma afgelopen weekend voor het eerst buiten in het badjegehad, ze vond het geweldig!!! zij is nu 8 maanden.
Je moet oppassen voor te vel temperatuur verschil, maar als je t badje een lekker temparatuurtje maakt en het waait niet, kan het best even denk ik…
Als het zo’n waterratje is moet je zekergaan babyzwemmen, Emma is net zo. Wij zwmmen elkeweek, en het is elke week een halfuur lang dikke pret!!! (en heerlijk slapen erna!)

groetjes gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@MamaDanique: die van Nivea smeert lekker dun en zie je niet meer wit terug . Is gelukkig ook niet de duurste en werkt prima