Buisjes


#21

Het ging goed.
Ik vond t best moeilijk om hem onder narcose te zien gaan al deed hij het super goed. Bij het wakker worden was het een uurtje flinke paniek.
Hierna was het nog veel huilen maar nu is hij goed te troosten. Mn mannetje heeft veel pijn en het is erg zielig…
Hopen dat het snel beter gaat.

Liefs


#22

Goedemorgen,

Vannacht een kort nachtje gehad maar beter dan verwacht.
Vannacht heeft hij 200 ml avondpapje opgedronken, knappe vent.
Het probleem is nu dat hij honger heeft maar niets wil, geen brood, geen vla of yoghurt oid. Hij heeft nog flink pijn bij het slikken.
Ik merk wel al een verschil met gisteren want hij speelt weer wat… weliswaar krijgt hij paracetamol maar toch, hij voelt zich dan eventjes beter en dat is fijn!

Liefs Sandra


#23

Fijn dat het gisteren over het algemeen goed gegaan is en dat jullie de eerste nacht ook goed doorgekomen zijn.

Is het je achteraf meegevallen?

Groetekes, Sje


#24

Hoi hoi

Achteraf is het meegevallen ja maar ben ontzettend blij dat het achter de rug is. Het moeilijkste vond ik t toen hij wakker werd. Jeetje, wat een hulpeloos ventje was t toch…
Maar we hebben het achter de rug, nu hopen op een spoedig herstel. Ondertussen heeft hij weer wat slokjes water gehad en een ieniemini stukje brood, maar dat spuugde hij weer uit. Ijsjes vind hij haas niets aan…

Liefs Sandra


#25

Da’s inderdaad geen tof moment als ze bijkomen uit een narcose. Zoiets went nooit denk ik. Fijn dat het achter de rug is en dat hij nu voortaan van de vervelende klachten af is.

Groetekes, Sje


#26

Wat fijn dat het achter de rug is! Ja dat moment van wakker worden en de paniek bij zo’n kleintje daarna, das echt niet tof. Na vandaag zal het echt beter gaan en verdwijnt de scherpe pijn een beetje.

Melk en melkproducten geven snel slijmvorming, dus eigenlijk zou ik dat liever vandaag en morgen nog even vermijden… een schaaltje appelmoes rechtstreeks uit de koelkast, vers gepureerd fruit, sterk verdunde koude ranja. Misschien een babyhapje nog even extra pureren met de staafmixer en daar ook een scheut appelmoes door (lauw-koud eten), een broodje zonder korst stippen in lauwe thee, een dun papje maken van liga-eerste stap, dat soort dingen.

Succes en beterschap voor je kleine ventje!
Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers


#27

Hoi hoi,

Carolien, ik heb van alles geprobeerd maar eten doet hij niet. Het enige wat er vandaag in gegaan is, is een halve soepstengel.
Morgen weer een nieuwe poging.

Drinken gaat gelukkig goed nu.

Hij is vandaag alweer een heel stuk opgewekter en speelt weer met regelmaat eventjes.

Liefs Sandra


#28

Drinken is op het moment belangrijker dan eten. Hij moet namelijk niet uitdrogen. Eten komt vanzelf wel weer.

Je zou kunnen blijven proberen om toetjes en gepureerd fruit aan te bieden. Op een gegeven moment moet dat weer lukken lijkt me en dan krijgt-ie toch wat meer voedingsstoffen binnen.

Groetekes, Sje


#29

Goedemorgen,

Na een vrij redelijke nacht slapen heeft mn kereltje vanmorgen 2 boterhammen zonder korst gegeten. Hij had echt honger haha.
Ook werd hij vrolijk wakker en wilde meteen drinken en spelen. Het gaat zeker de goede kant op dus. Af en toe komt hij nog even extra knuffelen maar dat vinden we helemaaaaaal niet erg natuurlijk .

Liefs Sandra


#30

Toppie dat-ie inmiddels weer gegeten heeft! Gaat inderdaad de goede kant op!

Groetekes, Sje


#31

Dat klinkt goed! Fijn zeg dat ie zich duidelik weer beter gaat voelen en weer zn broodjes is gaan eten. Geniet nog maar even heerlijk van die knuffelmomentjes

Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers


#32

Fijn dat het goed lijkt te gaan. Hopelijk zet de stijgende lijn voort en is hij binnenkort weer helemaal de oude!

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#33

Goedemorgen,

Ons kereltje heeft gisteren de hele dag geen paracetamol gehad en dit ging goed. Alleen voor het slapen gaan gegeven en hij heeft weer een keer de hele nacht doorgeslapen. Vandaag wel nog wat knuffelig maar wel vrolijk… gelukkig maar!!!

Liefs Sandra


#34

Toppie dat het zo goed gaat!

Groetekes, Sje


#35

Jippieeee… mn mannetje is weer helemaal zichzelf en heeft zelfs al 3 nachten helemaal doorgeslapen… een hele nacht slapen is voor ons denk ik 12 weken geleden, heerlijk dus!!!
Ook merk ik dat hij voortaan beter door zijn neus kan ademen.
Het is wel fijn dat wij nu ook het resultaat van een week ellende en verdriet zien…

Liefs Sandra


#36

Toppie!

Groetekes, Sje


#37

mijn dochtertje van 7 maanden heeft 3 weken geleden buisjes gehad stelde niks voor eet nu wel beter en hoort beter

succes
silvia