precies, maar mijn ervaring met bo is dat hij het helemaal niet erg vind, die dopjes. Bij ons is het zo dat je ze moet laten maken bij de KNO afdeling, ze maken de dopjes van een soort klei dat hard word. Lijkt heel erg op speel klei (play Doh ) en je hebt het in verschillende kleuren. Bo had eerst twee rode, maar heb hem nu een rode (rechts) en een blauwe (Links) aan laten meten zodat je precies weet welk dopje in welk oor, vond het anders nogal lastig om te zien.
Je zult je verbazen over hoeveel kindjes dopjes in de oren hebben in het zwembad!! zijn er nog best veel!
Hier kosten ze 12 euro, maar ze gaan op zich ook wel een tijdje mee.
Wat vervelend dat je niet eerder terecht kunt, en ook raar. Ik snap wel dat jij er niks aan kan doen hoor, maar juist bij zulke kleintjes moet je er snel bij zijn, dat is mij toen ook gezegd, en ik vind het stom dat dit ziekenhuis je geen prioriteit stelt. Ik bedoel, et gaat om een concult van 5 minuten hooguit!! Waar hebben we het over, die 5 minuten kunnen ze toch wel ergens tussen proppen!!
Misschien kun je wel vragen o ze willen bellen als er eerder een plekje vrij komt, dat je die dan graag willen hebben, en anders misschien toch het ziekenhuis dicht in de buurt bellen? Ik weet niet waarom je ze niet vertrouwt, maar volgens mij zijn de meeste ziekenhuizen in nederland toch goed? Of zijn er daar een aantal problemen geweest?
liefs woezel