Buisjes plaatsen

hallo dames,

Wie kan mij iets meer vertellen over het plaatsen in buisjes bij jonge kinderen?

Toen ik laatst op het cb was met jennifer kwamen zij erachter dat ze vocht achter het trommelvlies heeft. Mocht dat er nog steeds zitten als ik over een half jaar weer heen moet dan wordt ik doorgestuurd naar een kno-arts en de kans was dan groot dat jennifer buisjes zou krijgen.

Jennifer is nu 2 jaar. Hoe ziet zo’n dag eruit als ze worden geplaatst?

Liefs Bianca

Trotse mama

zo opname is maar heel kort,ze beginnen bij de jongste kindjes en dan gaat ze ff onder narcose,soms doen ze in zo situatie geen buisjes plaatsen maar halen ze het vocht weg

dat hebben ze ook bij mijn dochtertje gedaan,maken ze klein sneetje en dan zuigen ze het eruit

en ze zijn meestal binnen 4 uurtjes weer thuis

Stelt niet zo veel voor. Is voor ouders vervelender dan kids. Nils heeft voor 't eerst buisjes gekregen toen en 1,5 jaar was en moet nu voor de 2e keer. Binnen een uur sta je weer met levendig kind en al buiten.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Over het algemeen stelt het niets voor, Milan heeft 15 december buisjes gehad en z’n neusamandel verwijderd, van die neusamandel was hij wel wat naar, je kon merken dat hij niet echt lekker was, maar de kindjes die alleen buisjes hadden daar was niks aan te merken, echt helemaal niks, geen centje pijn!

Succes!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi,

Mijn zoontje is voor 10 weken terug geopereerd aan de amandelen en heeft ook buisjes gekregen hij heeft erg veel pijn gehad na de operatie aan zijn oren erg vervelend. Maar dat kwam omdat er een ontsteking bij zat. Dus als je kind buisjes krijgt niet met onstoken oortjes doen mijn zoon wist niet waar hij met zichzelf heen moest heeft de hele dag gehuild. Normaal duurt het ongeveer anderhalf uur en dan mag je weer naar huis.

Groetjes Crista