Buisjes+neusamandelen, UPDATE we zijn weer thuis

wat fijn dat het goed gegaan is
een pak van je hart he …
ook fijn dat het logeren goed is gegaan
ik heb mijn zoontje echt drie dagen binnen gehouden
dit om dat het weer ook niet mee zit te koud er op is ook niet goed
en als er vuil op een of andere manier op een wondje komt kan je een infectie krijgen…
dit is mij allenmaal verteld in het zkhuis
waarschijnlijk bellen ze je morgen nog wel even hoe het gaat met hem
deden ze hier wel altijd als een soort na zorg
meid ik ben blij voor je dat nu alles achter de rug is eindelijk een beetje van de zenueen af he

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Fijn dat alles goed is gegaan en ik zou hem toch die dagen binnen houden, ze zeggen het niet voor niets.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat fijn dat het zo goed gegaan is.

Moeilijke beslissing of hij naar school mag of niet. Aan de ene kant zou ik het niet doen. Idd het gevaar dat er toch een infectie of iets gaat optreden. Maar ja aan de andere kant als hij zich goedvoelt. Pff moeilijk.

Wat heb je besloten?

Groetjes,
Sandra

Ik heb besloten om hem vandaag en morgen nog thuis te houden.
Of nouja… niet naar school iig.
Ik moest vandaag werken bij mn moeder in de winkel, en daar heeft hij mij lekker geholpen met zakjes vullen, parels rijgen en heeft nog een dvd tje gekeken.
Hij voelde zich prima, maar was wel erg rustig voor zijn doen hahah. Zo is het wel gezellig om hem een paar dagen thuis te houden.
Hij is nog wel even met opa meegeweest naar de gamma, met muts over zn oren moet dat wel kunnen denk ik. Die hebben pret gemaakt samen en bij zo’n indische kraam hebben ze gebakken banaan gegeten (en niks voor mama en oma meegenomen vertelde hij heel trots )

Morgen houd ik hem nog even thuis ivm dat uitstapje, dat geeft anders zoveel spanning, en zo topfit is hij dus ook nog niet als hij nu zo extreem rustig was.
Vrijdag gaat hij weer lekker naar school als het goed is.
Voorlopig wel alleen met muts op zn oren naar buiten.

Vannacht werd hij nog even huilend wakker, maar hij wist niet waarom hij huilde, voelde zich prima?!
Misschien een nachtmerrie gehad, over de operatie ofzo?
En op wat keelpijn na (neusamandelen halen ze schijnbaar via de keel eruit?) gaat het dus gewoon super goed met hem! Ik ben zo trots op mn ventje!

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers