Precies, Sje, kindjes met buisjes hebben vaker een loop oor, dan kinderen zonder. Juist omdat de troep weg kan lopen. Als ze geen buisjes hadden gehad, dan had je het lang niet zo vaak gezien en waren ze ogenschijnlijk ook minder vaak ziek. We mogen ons zelfs gelukkig prijzen dat het een half jaar goed is gegaan, maar goed het is nu dus mis. Wist echter niet dat buisjes meestal maar 10 a 11 maand mee gingen, want dan klopt het preies!! Ik moet om 1550 bij de huisarts zijn, en als het idd zo is, dat het buisje weg is (of beide) dan moet ik de kno arts bellen en kan ik eventueel morgen vroeg al terecht (heb een speciaal nummer gekregen wat ik mocht bellen vandaag)
Vind het gewoon zo zielig voor oons ventje, want normaal is hij een lekkere eterd, en heeft hij een zeer gezonde eetlust, en ik krijg er dus echt niks in, helemaal niks! Gisteren ook al niet op zijn avond eten na dan. Drinken doet hij gelukkig wel, en dat is het belangrijkste, dus heb hem zonet maar een pap fles gegeven, want zelfs een boterham zonder korst en aardbeien jam wil hij niet, terwijl hij daar normaal best gek op is!!!
Hij is ook wat hangerig, niet vervelend, maar gewoon tegen je an hangen van moeheid, hij ligt er nu voor de 2e keer in, vanmorgen van 900 tot 1130 en nu dus vanaf 1400 tot… max 1540. Zielig hoor voor het ventje, wou dat ik het over kon nemen!
liefs woezel