Tjonge jonge meisie leg je hoofje nou maar meer dat hoor ik steeds vaker als ik met mijn meisje aan de wandel ben en er in de wagen gekeken word.
Het is ook niet te geloven hoe lang ze het vol houd om haar hoofje omhoog te houden en alles willen zien dat houd ze soms heel lang vol ze wil denk ik gewoon niks missen wat er om haar heen gebeurt of ze nou in de box ligt of in haar ledikantje haar hooft houd ze fier omhoog zelfs de Kinderarts had er lol in toen haar hoofje gemeten moest worden dat ze zelf haar hooftje al omhoog deed een buikspieren dat ze al heeft en dat pas met 5 maanden zijn er nog meer van die sportieve baby’s ???dit doet ze al bijna 2 maanden
Buikspieren
Hoi hoi,
hier nog zo een meisje met hele sterke buikspieren!! Ze wil niet op haar buik liggen, dus ligt ze altijd op haar rug of zij en aangezien ze op die manier dus niet genoeg kan zien, oefent ze flink de buikspieren hihi! Met als gevolg dat ze nu met 10 maanden bijna geheel omhoog kan komen vanuit ligstand, met behulp van alleen de spiertjes …
Grtz Von
Zo te horen is ze toe aan een ander vervoermiddel
Heb je bij de wandelwagen ook zo’n buggy-zit?
Als je daarvan de rugleuning redelijk plat kunt leggen,
dan kan ze daar al prima in.
Hylke wilde ook al heel snel alles zien. 
M.

Mijn zus deed altijd een kussentje in de wandelwagen zodat mijn nichtje dan ook wat rechter op kon komen. Zij wilde ook alles zien.
Muriel doet het nu een beetje. Als ik haar na de fles even op een kussentje voor me heb liggen om nog even met haar te babbelen en te lachen dan doet ze steeds haar hoofdje een stukje omhoog. Vanmiddag hield ze met haar handjes mijn vingers vast en kon ik haar al een stukje omhoog helpen. moest ze ook om lachen die gekke meid.
Ja het is ook af en toe zo een leuk gezicht en ernstig dat ze dan kijkt
(hihih )
Maar die heeft echt zoiets wat mijn zussne doen ik best wel spannend ik heb het idee dat zie het af kan wachten tot ze kan zitten en kan lopen