Buikkie showen ;)

Nou mijn buikkie is nog erg beschaafd vind ik voor mijn vandaag precies 29 weken…
Zijn jullie ook zo benieuwd naar kim d’r buikkie??

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

jullie kunnen net zo benieuwd zijn wat jullie willen, ik ben niet zo showerig…gemeen he
ben gewoon netjes zwanger, en krijg echt geen olifant zoals triesje zegt, mijn buik is zoals ie hoort te zijn met 36 weken

Kussies
ps mooi buikkie hoor

Haha was ook een geintje hoor…maar ik had zo’n mager buikje dat alles is voor mij groot hihi

nee kim krijgt gewoon een een ukkie van zo’n gokie denk bijna zo’n 7 pond gewoon goed dus

Mooie buik ook Nathalie…

Tries

Echt wel een mooie buik.
Toch een wonder he, daar zit je nieuwe kindje in. Blijf me er iedere keer weer over verbazen!

Groetjes Miriam

Ja mirjam, ook ik blijf me steeds weer verbazen, maar zo ie zo als ik naar mijn kinderen kijk verbaas ik me steeds weer tis en blijft een wonder

Tries

Hoi Nathalie, wat een mooie zwangere buik!!! Wouw, echt om trots op te zijn hoor! Hoe is het met je bekken??? Nog steeds veel last?? Mijn aanbod geld nog steeds hoor!(of heb je mijn reactie op je topic hier ergens onder("auwww"geloof ik…) niet gelezen??? Enfin, ik hoop dat het goed met jouw/jullie gaat, enne, sterkte en veel genieten van de laatste loodjes!!!(nouja, je "moet"nog even…nog ongeveer 11 weken…)Liefs, corrien.

Zeker een mooie buik hoor! Trouwens Kim, ik was ook niet zo mijn buik aan het showen hoor, werd zelfs moe van alle commentaar op mijn buik. Maar ja, die was weer wat belachelijk groot natuurlijk. Enne…die olifant? Dit wordt echt niet een olifant hoor… Ik weet hoe die zijn… Ik weet natuurlijk heel goed, dat dit niet kwaad bedoelt was, gewoon leuk als grapje, maar een klein beetje een mini pienie steekje ging er wel een beetje door me heen… Uiteraard zit ik er verder niet mee hoor, maar ja, genoeg om het toch ff te zeggen. Zeker nu ik toch wel weer een beetje (tja, zijn verjaardag komt weer in de buurt he) terug denk aan “toen”. Maar ach…ik til er nu (emo muts die ik ben)te zwaar aan hoor

groetjes Monique

nee echt leuk vind ik hem niet nee die opmerking, weet heus wel dat het een geintje is, maar mijn buikie is gewoon normaal maar ben nou eenmaal niet iemand die er een foto van maakt, dus de meesten onder jullie moeten maar gissen en als je dan (al is het een geintje) leest van een olifant denk ik nou leuk hoor, valt allemaal reuze mee hoor

Sorry Kim heb de texst maar even veranderd, gezien dit geen leuk grapje was. je bent geen olifant maar je weet wat ik zelf gezegt hebt… (zatredag)

Triesje

Had je eerdere berichtje niet gelezen waren tegelijk denk ik…

zie berichtje hier boven sorry zal zo iets niet meer zeggen, maar ja ik zeg wel vaker dingen verkeerd geloof ik… zal hem even een tijdje op slot houden

Tries

Nah, hou hem nou niet op slot. Das ook niet gezellig. We zijn toch volwassen mensen, moet je toch gewoon kunnen zeggen dat het niet goed valt, ff sorry en dan is het weer goed. Tenminste dat denk ik dan maar, ken jullie niet echt goed maar ik denk dat ik jullie wel behoorlijk goed leer kennen

Groetjes Miriam

Ohhh ik word gek van dat internet soms… alles wordt en kan verkeerd over komen… omdat je geen emoties kan gebruiken… ik ga het verder niet uitleggen… als het goed is weet kim wat ik bedoel… verder laat ik het hierbij anders druk ik me misschien weer verkeerd uit…

Tries

maak je niet druk, ging mij alleen om dat ik niet zo showerig ben, is allang weer voorbij hoor. ben zelf ook nieuwsgierig hoor naar foto’s van anderen, maar nee foto’s van mijn zwangere buik maak ik niet en zal ik nooit maken, heb ze van sofie ook niet.zwanger zijn is speciaal, maar hoeft voor mij niet voor het nageslacht vastgelegd te worden vandaar dat jullie straks overvoerd zullen worden met onze nieuwe spruit maar niet met foto’s dat hij of zij nog veilig in mijn buik zit
en tuurlijk weet ik wel hoe het zit met triesje en hoe ze het bedoeld

Kussies

Laat maar komen die foto’s van de kleine spruit. Ik kan niet wachten !!!

Groetjes Miriam

Oepssss, ik hoop niet dat ik dingen erger heb gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn…
Ik show nou eenmaal WEL graag met mijn buikkie, maar niet met de bedoeling om kim te puschen ofzo want als je zoiets niet wilt moet je het zeker niet doen…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi