hallo,
ik heb inmiddels twee meiden 3 en 5 jaar, maar mijn buikje is er niet minder op geworden, ik word soms aan gesproken, o ben je weer zwanger wat leuk zeg.
zelf vind ik me niet dik alleen mijn buik zit in de weg.
herkennen jullie dit ook en wat doen jullie er aan of wat hebben jullie er aan gedaan.
zelf zit ik aan corigerend ondergoed te denken. sporten is niet zo mijn ding en van hoor maar dat je bij de buik niet afvalt, wat ik dus wel wil.
groetjes henny
Buikje
hier hetzelfde probleem na 3 kinderen dus lees effe mee sporten doe ik wel maar niet constant dusn dat werkt niet en corigerend ondergoed tja dat weet ik nog net zo niet dus geen tips maar lees effe mee
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Zwemmen!! Train je elke spier in je lijf mee. Als je 2 a 3 x in de week gaat, merk je al heel gauw dat de boel weer wat strakker wordt. Ik heb het jarenlang gedaan. helaas moeten stoppen vanwege een kapotte kruisband. Ik kan alleen wat rondpoedelen… Maar echt, ik vond het heerlijk en dat je er een strak lijf van krijgt is een mooie bijkomstigheid. En onder water ziet niemand het buikje wat je nu nog hebt
Groetjes Bianca
Bij ons in de sportschool in de buurt hebben ze een speciaal middel om nu extra rond de buik af te vallen. Het is een soort band rond je middel, en dan ga je sporten, gewoon fietsen oid. Het duurt vier weken lang en 3x per week.
Een vriendin van mij heeft het gedaan, die is echt heel slank (maat 36) en is toch 4 cm afgeslankt. Ze hebben verder al hele goede resultaten geboekt.
Dus misschien toch een idee?
Liefs, Anne
die band heb ik vaker van gehoord, daaronder zweet je dan extra, ben aan het kijken geweest op marktplaast kan je hem kopen voor 10 euro.
maar wist niet dat het werkte, maar blijkbaar wel.
zelf ben ik vanmiddag toch maar naar de hema geweest en corrigerendbroekje gehaald, het werkt redelijk, je ziet geen blubberbuikje/zwemband meer door het t-shirt, maar een strak geheel. kost wel 11 euro. en vandaag al mee gelopen wel met mijn onderbroek met inlegkruisje er nog onder, want als het niks is kan ie weer terug.
ik denk dat ik maar zo band koop, ik fiets graag dus dat gaat wel lukken.
en het broekje nog maar even terug naar de hema.
oja zwemmen vind ik ook erg leuk om te doen, maar 3 keer in de week gaat niet lukken, en word voor mij ook wel een beetje prijzig.
groetjes henny
Ik weet niet of dat echt eenzelfde band is, hoor!!
Hier is de site van de sportschool waar ze de band gebruiken:
http://www.thewellnessclub.nl/
Kan je het zelf checken, voor je er veel geld aan uitgeeft voor niets
Liefs, Anne
quote:
zelf ben ik vanmiddag toch maar naar de hema geweest en corrigerendbroekje gehaald, het werkt redelijk, je ziet geen blubberbuikje/zwemband meer door het t-shirt, maar een strak geheel.groetjes henny
Als je vaak en te lang die corrigerende broekjes draag worden je buikbanden/spieren nog slapper en krijg je ze (bijna) niet meer in model. Dat is net als bij oudere mensen die veel kindje hebben gekregen die dragen allemaal een corset en hebben echt slappe buikspieren omdat de spieren het niet meer hoeven te doen… het broekje doet al het werk. Dus spieren worden lui/slap. Uiteindelijk dus het tegendeel mee bereikt …
ik twijvel ook nog over zo broekje, ik denk dat het in de zomer best gaat zweten.
en nu wat je zegt over dat de spieren"lui"worden.
ik denk dat ik hem toch maar terug breng.
groetjes henny