Buikje showen

hihihi, even mijn zwangere buik showen. Foto ´s van mijn zwangere buik van afgelopen zaterdag. Eentje is in sepia kleur andere een gewonen kleurenfoto.

Buik van 23 weken zwangerschap

Hij is wel klein uitgevallen, de foto bedoel ik dan (hihihi).

Kan ook groter maar ik weet niet of dit mag. Moet ik het effe veranderen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

JAAAAAAAAAA he he eindelijk ziet ik dan je buikje, pffff wil wel wat grotere foto`s hoor. hahahahaha, nou ik hoop dat je naar de meeting komt en we het buikje in het echt kunnen bewonderen. Wel een mooie buik hoor.

Hé Assie,

Tja, live is altijd beter dan op een foto hihiihi. Maarre het groeit goed, Enne kun je al zien wat het wordt

De baby is al een echte tuimelaar. Beweegt aardig, soms voel ik op 4 plaatsen tegelijk in mijn buik beweging.

Hopelijk kan ik komen naar de meeting.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat een mooie foto’s zeg!
Ja, gezellig als jullie ook naar de meeting komen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gefeliciteerd met dat mooie buikje hoor! Voor je het weet zit ie weer in de weg

Groetjes Daphne

Mooie buik Diana!!!
Prachtig…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Gewijzigd door - Maris op 17 Mar 2006 23:05:12

Wow mooi buikje!!!
en geen eens strepen??!! hoe krijg je het voorelkaar.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
en geen eens strepen??!! hoe krijg je het voorelkaar.

Bij mij was dat een kwestie van mazzel hebben denk ik (ik had het bij alletwee de zwangerschappen niet)
Er zijn wel zalfjes en cremes die je op je buik kan smeren om het “elastisch” te houden maar dat is dus schijnbaar niet altijd nodig.
Gebruik jij het Diana?
Of heb jij ook gewoon geluk

Volgens mijn vk hielpen die niet die cremes, ik heb de striemen tot net onder mijn ribben zowat. Maar ja, ik had me dan toch ook een buik hihihihi.

Ja, en toch had ik ook een toeter van hier tot Tokio (droeg het alleen aan de voorkant)
Maf is dat, dat het zo verschilt per persoon

Ach, een handtekening van me kindjes noem ik ze maar.

Welja.
Ik heb nu zo’n flubber-buik…ook leuk (NOT)
Had ik na Stephan niet, maar 2 zwangerschappen was schijnbaar net ietsje teveel van het goede ofzo

Hahahaha ja, bij die 2e is dat veel erger.

Mooie buik hoor!

Crèmes en zalfjes helpen niet tegen striae (striemen).

Die crèmes en zalfjes bereiken namelijk alleen de bovenste laag van de huid en striae ontstaan in een diepere huidlaag.

Dus zonde van je geld om dure anti-striae crèmes te kopen! Gewoon lekker insmeren met bodylotion om de bovenste huidlaag lekker soepel te houden (en het is gewoon lekker om elke dag even uitgebreid over die buik heen te wrijven en masseren want dat merkt je baby ook).

Tegen striae is echt niks te doen. Je krijgt het of je krijgt het niet.
In mijn eerste zwangersschap had ik ze niet en in mijn tweede zwangerschap kreeg ik aan het eind 2 kleine verticale streepjes net boven mijn navel.

Vind ik eigenlijk alleen maar mooi, want ze staan voor mij symbool voor de 2 mooie dametjes waarvan ik de mama mag zijn.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Mar 2006 13:46:17

Wat een prachtig schattig buikje! Zou er zo een zoen op drukken voor jou en de kleine! (maarja ben dan ook een beetje raar )

1 blik zegt meer dan 100 getypte woorden

Nou, ik heb 2 kleine striempjes rondom mijn navel. Dit is tijdens de zwangerschap van Daan ontstaan rondom 38e week toen mijn navel ging uitpuilen. Maar nu inderdaad nog geen striae. Ik heb tot nu toe geluk.

Ik geloof dat het ook aan de elasticiteit van de huid ligt.

Maarre buikje groeit goed. Enne leven in mijn buik volop .

De 29e maart moet ik weer naar de verloskundige toe.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

wat een mooie buik .leuk hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

Inderdaad erg mooie buik, daar mag je trots op zijn.
Geniet er maar lekker van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

wat een mooi en bescheiden buikje zeg!

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap (hey beter laat dan nooit he )

groetjes
yvonne en de meiden

quote:
Wat een prachtig schattig buikje! Zou er zo een zoen op drukken voor jou en de kleine! (maarja ben dan ook een beetje raar )
Hahahahaha wie niet ????? Mensen kijken me ook soms als een botsauto aan alsof ik niet helemaal spoor.

Maar Diana, kunnen we nou ook je buikje aaien bij de meeting ? Anders moet ik m toch echt maar eens gauw bij een minimeet komen bewonderen dan.