Buikgriep?

Neeltje heeft al bijna een week last van haar darmpjes, veel dunne ontlasting, minder willen eten en ERG huilerig ( dus ook erg vermoeiend voor mij… om eerlijk te zijn…). Ze heeft geen koorts en drinkt goed, dus de huisarts zei “gewoon uitzieken”. Maar ik vind het zo lang duren ( al vanaf zondag). Ze krijgt ook tandjes, zou dat er ook mee te maken hebben dat haar poep zo dunnig blijft? Iemand nog een goede tip hoe ik haar een beetje kan helpen, ik vind het zo zielig.
groetjes

Ja hoor, kan makkelijk aan de doorkomende tandjes liggen.

Je zou haar Roosvicee Stop kunnen geven. Kijk wel even op het etiket want je mag daar maar een bepaalde hoeveelheid per dag van geven geloof ik.

Groetekes, Sje

Soms krijg je een tip waarvan je denkt: waarom heb ik daar nou niet aan gedacht
?? dank je Sje!

Vervelend, heeft ze ook koorts of niet?

Klinkt idd als tandjes. Als dat zo is hoop ik voor je dat ze snel doorkomen.

Sorry, maar ik heb verder geen tips voor je. Behalve haar een bijtring geven op de momenten dat ze zo huilerig is. Misschien dat dit helpt.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Nee ze heeft geen koorts, gelukkig. Maar ze is vandaag wel weer erg pieperig, niets is goed! pff. Normaal kan ze heerlijk zelf spelen maar nu weet ze het gewoon allemaal even niet lijkt wel. Het lijkt wel een combinatie van buikgriepje-tandjes- sprongetje!.. Ik ga zo die roosvicee stop kopen en hopen dat ze dit weekend wat opknapt.
groetjes

Gelukkig maar dat ze geen koorts heeft. Ik zat idd ook nog aan een sprong te denken, want die heb je geloof ik wel weer rond het 1e jaar.

Nogmaals sterkte en ik hoop dat ze snel weer de vrolijke Neeltje is.

Groetjes,
Sandra