Voor het eerst in zijn leven heeft Tim gespuugd. Ik heb hem begin van de middag van de creche gehaald, omdat hij alles wat hij binnenkrijgd direct weer uitspuugd. Ook heeft hij al een paar flinke diareeluiers gehad. Hij is wel heel levendig en probeerde volgens de leidsters wel telkens te eten. Maar het kwam er gewoon weer uit, ook zijn drinken.
Thuisgekomen heb ik hem op bed gelegd en heeft hij geslapen. Hij is nu een half uurtje op en maakt een hele levendige indruk. Hij is lekker aan het spelen en heeft geen koorts meer. Hij heeft sinds hij thuis is ook niet overgeveven of een diareeluier gehad.
Ben dus aan het twijfelen of ik hem gewoon mee moet laten eten straks. Heb hem 5 minuten geleden wat kwark gegeven en dat is erin gebleven. Vocht is natuurlijk het belangrijkste. Maar ja ik wil hem zijn avondeten niet onthouden als hij daar misschien wel trek in heeft.
We zouden spinazie eten, dus mijn vraag is of iemand een idee heeft of dit verstandig is te geven? Hij heeft tenslotte wel alles uitgespuugd wat hij tot nu toe heeft gegeven. Behalve net dus het beetje kwark.
Groetjes,
Sandra