Wij waren de afgelopen week op vakantie in Roompot park, Weerterbergen. Vanaf maandag tot vrijdag (was de bedoeling) woensdag middag kreeg ik buikpijn en voelde me gewoon niet lekker. 's avonds heb ik overgegeven en diarree en ik wist het: “buikgriep”. Diezelfde nacht werd mijn vriend ook ziek…maar onze zoon Mika nog niet! (9 maanden is hij) donderdag ochtend besloten we om naar huis te gaan…we waren goed beroerd! Mika bij oma gebracht zodat wij op konden knappen. Diezelfde avond belde oma dat mika alles had ondergespuugd, dus hebben we hem opgehaald en in zijn eigen bedje gelegd. Het is nu zaterdag en tot aan vandaag spuugt hij elke dag maar het lijkt alsof hij alleen spuugt na vaste voeding (fruit / liga / groente) hij is de hele dag erg huilerig en wil niks…wij zijn zelf wel iets beter maar nog niet optimaal, dus we kunnen het piepen ook minder goed hebben.
We gaan nu die vaste voeding even laten voor wat het is en desnoods een extra fles geven.
Heeft iemand ervaring wat te doen? Ik ben nog wel steeds weeiig en ik slik anti-depressiva tegen een postnatale depressie en telkens als hij spuugt word ik misselijk en tevens geiirriteerd (onbedoeld natuurlijk)
Groetjes een ongeruste mama