Buikfoto's


#1

Hier dan een paar buikfoto's. Tijdens de zwangerschap van Stephan was ik het steeds vergeten wat ik achteraf wel jammer vind. Dus nu af en toe maar eens aan denken ;)

Eén ding weet ik alleen 100% zeker: buik is nu al groter dan tijdens de zwangerschap van Stephan :o

 

 

Gemaakt in de spiegel ;) :)

Ik had natuurlijk even kunnen wachten, maar geheid vergeet ik het dan weer :I


 

Nog eentje.


 

O ja, ben hier dus 16 weken zwanger. Persoonlijk zou ik het ook wel geloven als ik 22 weken was op deze foto's, hahaha! :) ;)

 

En foto's van 20 weken zwangerschap :) Ik weet niet of het op de foto's ook te zien is, maar er zit aardig wat verschil in met 4 weken geleden ;)



 

 

Weer vier weken later, met 24,1 weken zwangerschap.


(als ik zie hoe hard ik groei en wat voor buik ik al heb, is het op zich niet zo gek dat ik zo'n last van buikpijn heb, hahahaha!!!! Ik zie het nu pas goed ;)

Nog een foto met 24,1 week. Van de voorkant valt het wat minder op, zeker met een wit t-shirt ;)


 

 

Bijna 2 weken verder. Ik heb maar eens een "blote buik foto" gemaakt ;)

Ben hier dus 25,6 weken (oftewel, zo goed als 26 weken zwanger :))


 

28,1 weken zwanger: maar eens een foto van de voorkant genomen ;)


O ja, dat donkere plekje linksboven op mijn buik is schaduw hoor! :) Komt omdat mijn buik daar gewoon opeens nogal "naar voren" gaat ;)

 

Op deze foto ben ik 37,3 weken zwanger. Het was alleen al donker dus de kwaliteit is niet echt super. Kaya is hier al ingedaald trouwens. Ik vind zelf dat je dat goed kan zien.



 

Groetjes, Bianca (Bieb)


#2

enne, meest lachen vind ik Stephan die op de achtergrond lekker ligt te ouwehoeren op een bed


#3

Mooie buiken..!

Kon je op het laatste nog alles goed? Want je had toch wel een redelijk dikke buik of niet? Veel geluk samen!

Groetjes Faye


#4

heey heey

wat had jij een mooi buiki seg! :)

ik hoop maar dat mijn buikje snel groeit.

 morgen heb ik mijn 1ste afspraakje :) wat gaat dat even wennen zijn met de reactie's allemaal.

xxkuskus