mijn zoontje is inmiddels 7 maanden en draait steeds op zn buik bij het slapen.
met slaapzak en al, heeft er iemand tips??
groetjes monique de moeder van youri
Buikdraaien
Ehm…tips? je bedoeld dat je niet wil dat hij op zijn buik ligt?
Tsja…Stephan deed dat ook toen, met slaapzak en al.
Ik heb het uiteindelijk maar zo gelaten want als ik hem op zijn rug of zij legde, dan lag hij toch binnen no-time weer op zijn buik.
En met 7 maanden zijn ze (naar mijn idee) op zich sterk genoeg om hun hoofdje op te tillen enzo. Dus is op de buik slapen volgens mij niet meer zo heel gevaarlijk vergeleken met als ze net geboren zijn.
Maar wie weet heeft er iemand een tip voor je!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Ja, en daar werd laatst dus heel erg voor gewaarschuwd.
Zie op de homepage bij “nieuws”
ja klopt,maar toen dylan enkaitlyn nog zo oud waren werd het gewoon verkocht he,vandaar dat ik het neer zette
en ik zette hem zo strak dat ze niet eens konden draaien zelf niet half dat ze op der zij kwamen
Cas draait ook telkens op zijn buik (hij is vandaag precies 7 maanden). Ik heb zoiets van, hij kan ook zelf terug draaien.
Ik ga hem niet ‘vastbinden’ in zijn bedje.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ja milan deed dat ook al heel vroeg, hij is een echte buikslaper, maargoed ik vond en vind het nu nog veel enger…
Milan is 20 maanden en nog vind ik het niks dat hij op z’n buik slaapt, en draai hem dus ook elke avond als ik zelf ga slapen terug op z’n rug of zij…
maargoed ik wil niemand bang maken verder…
Je kunt het denk ik niet tegen houden…
Groetjes Nathalie & Co
Gewijzigd door - Nathalie op 02 Jul 2005 22:13:16
nou vond het gewoon dood eng als ze op der buik ging slapen veels te bang dat ik nog een kindje kwijt zal raken
maar als onze kevin* zeg maar geleefd had ,had ik misschien ook gedacht slaap maar lekker op je buik want zo schijn je dus lekkerder te slapen
Jouw gedachte van “nog een kindje kwijtraken” kan ik me wel goed voorstellen.
Denk dat je misschien daardoor nog voorzichter bent met de kids die je wél bij je hebt?
juist vandaar dat ik het toch ff neerzet,en niet zo als de mama die haar kindjes vast bind gezien word
O meis zo bedoelde ik mijn opmerking niet hoor, sorry als die zo is overgekomen.
Lijkt me vreselijk om een kindje te verliezen, ik ken de geschiedenis ook verder niet van Kevin*. Ik weet alleen dat hij is overleden.
Tja Cas ligt gelukkig alleen op zijn buik als hij echt wakker is en dan speelt hij in zijn bed. En dan hoor je 'm wel brabbelen.
Dus ja ik maak me niet echt zorgen over dat hij op zijn buik zal draaien. Hij vindt op zijn buik liggen normaal ook niet zo leuk, dus zal hij er ook niet echt op slapen.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
oooh jolanda zo bedoel ik het niet naar jou antwoord hoor hihiihh
maar wat ik bedoel is ,dat als ik terug lees de enige mama bent die der kindjes vast bond,en ik had echt zoiets van whaaaaaaaaaa
vandaar ff die korte antwoord waarom ik het deed