Buik(?) Virus

Mogge vroege vogels,

He, wat heerlijk, onze kleine is alweer aan de betere hand.
Was vanaf maandag aan de koorts (hele week tussen 38,3 en 38,7)… en spuit luiers…
Afgelopen week Pneu, BMR en Hepb gehad, dus jullie kennen het wel… Zorgen natuurlijk…

Maarre, koorts weg, kletsen, mopperen, en nu dus honger!!!

Hiha!!

Goeie zaak…

Ik ga meissie gauw uit bed helen voor ze het hele huis bij elkaar gilt…

Ik dacht, en nou komt er een vraag, maar die kwam niet.

Groetekes, Sje

Ja, Sje 't was ook wel errug vroeg…

Mijn vraag, … Wat is jullie ervaring met spuitluiers die 5 dagen duren??? Sophie heeft nog steeds geen tandjes (heb wel het idee dat er iets op een haar na door komt)… maar die koorts boven 38… Vlgs ha niet tandjes, maar (buik??) virus… oid… En erg moe…

Je zou Roosvicee Stop kunnen gebruiken om haar ontlasting wat minder dun te maken. En verder rijst laten eten of rijstebloempap.

Geen kiwi, meloen, druiven, pruimen etc geven. Ook geen koolsoorten of bruine bonen ofzo want dat stimuleert de darmen alleen maar meer.

En verder zorgen dat ze genoeg blijft drinken. Als ze na het weekend nog steeds die spuitluiers en koorts heeft, terug naar de dokter.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Nov 2009 09:17:42

quote:
Je zou Roosvicee Stop kunnen gebruiken om haar ontlasting wat minder dun te maken. En verder rijst laten eten of rijstebloempap.

Geen kiwi, meloen, druiven, pruimen etc geven. Ook geen koolsoorten of bruine bonen ofzo want dat stimuleert de darmen alleen maar meer.

En verder zorgen dat ze genoeg blijft drinken. Als ze na het weekend nog steeds die spuitluiers en koorts heeft, terug naar de dokter.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Nov 2009 09:17:42

Dank je wel, Sje, ik hou het in gedachten.

Groetjes, Suzanne

Heerlijk ha die nog steeds denken dat je van tandjes geen koorts krijgt. Echt wel dus. Dus dat kan het makkelijk zijn hoor
Moet wel zeggen ik heb van de week ook buikgriep met koorts gehad dus dat kan het natuurlijk ook gewoon zijn,

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers