Buik slapen

ik vroeg me af of het erg is als kindjes van 8 maanden op hun buik gaan slapen. damian is namlijk op zijn buik in slaap gevallen en heb hem al 3x terug gedraaid maar dat is gelijk huilen geblazen na 5 min draaid hij zich terug op zijn buik en slapt hij weer. hij ligt wel netjes met zijn hoofd opzij maar we gaan de nacht in dus vind het wel een beetje een eng idee of is hij nu al oud en wijs genoeg om het zelf te kunnen regelen

Lekker laten liggen, hij draait niet voor niets 3x terug op z’n buik…daar voelt ie zich prettig bij.

Ik vond het eerst ook een beetje griezelig, maar ze draaien toch, ook midden in de nacht als jij het toevallig niet ziet. Hij is inmiddels prima in staat om z’n hoofdje opzij te doen.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Dylano slaapt al sinds hij op zijn buik kan draaien op zijn buik. Als ze dat kunnen zijn ze ook sterk genoeg om een hoofdje opzij te doen. Dit houd je niet meer tegen. Lekker laten liggen dus of anders zelf de hele nacht niet slapen en er naast gaan zitten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

haha gelukkig ff een geruststelling. ik had het ook wel verwacht hoor want hij wil bijna alleen nog maar op zijn buik liggen maja nu voor het eerst ook slapend maar zijn hoofdje ligt echt heel netjes dus ga zo maar gewoon slapen scheelt tenminste ook weer de nachtelijke scheeuwen omdat hij op zijn buik ligt en niet meer terug kan

Je hebt gelijk, zelf lekker gaan slapen!
Als je zoontje toch niet meer zo prettig op z’n buik ligt laat ie vanzelf wel van zich horen…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hoi hoi
Sarah slaapt sinds een weekje af en toe op haar buikje. Toen ze ging draaien van rug naar buik (alweer een paar maanden geleden) vond ik dit ook best wel eng en heb hier ook navraag gedaan.
Meerdere gaven mij het advies een aerosleep matras te kopen. Dat heb ik gedaan en nu ze eindelijk in bed ook gaat draaien maak ik me geen zorgen meer. Misschien was het niet eens nodig geweest, want ik denk dat ze zich echt wel laat horen als ze met dr neusje in het matras zit, maar ik slaap er wel beter door.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Onze spruit slaapt sinds een dikke week ook op z’n buik. Soms is het nog wel ff brullen omdat die z’n hoofdje niet wil neerleggen maar als die moe wordt/is dan valt die heerlijk in slaap op z’n rug.
Ik ga idd ook wel eens kijken maar hij ik denk ook dat ze zich prima kunnen reden.
No worries en als ze lekker liggen op hun buik gewoon laten slapen want omdraaien naar de rug werkt toch niet. Ze zijn dan denk te eigenwijs en willen terug naar hun buik.

Lilypie First Birthday tickers

Nee hoor, is geen enkel probleem. Tim slaapt ook sinds 7 maanden op zijn buik. Ik vond dit in het begin echt niet fijn en ging ook iedere keer kijken. Ook legde ik hem dan terug naar zijn rug, maar dan draaide hij zelf weer naar zijn buik. Dus heb hem maar zijn gang laten gaan en hij slaapt nog steeds 9 van de 10 keer op zijn buik.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Julian bleek vanaf zijn 8e week een buikslaper te zijn. Toen vond ik het echt wel eng, ze zijn nog maar zo klein dan! Maar het gaat al maanden heel goed gelukkig! Ik heb wel een aeurosleep matrasdekje en ook zo’n hoeslaken van aerosleep. Dat is wel een geruststellend idee. Nog steeds…

Komt goed hoor!

Dion ligt vanaf week 2 al op zijn buik anders wilde hij niet slapen dus je wat doe je dan. En hij kon al met zijn hoofdje draaien. Ging wel regelmatig kijken.
Maar als ze eenmaal gaan draaien doe je er niets meer aan. Gewoon lekker op zijn buik laten liggen. Dion ligt nu heel vaak op zijn rug te slapen soms snap je er niets van.