We zijn gister avond met z’n alle begonnen aan een buik griep vandaag 40 luiers 4 rollen wc papier en heel wat … bakjes
dus zou zeggen tot volgende week allemaal
hoop dat jullie valetijn gezelliger verloopt
Tries
Liefs Tries
We zijn gister avond met z’n alle begonnen aan een buik griep vandaag 40 luiers 4 rollen wc papier en heel wat … bakjes
dus zou zeggen tot volgende week allemaal
hoop dat jullie valetijn gezelliger verloopt
Tries
Liefs Tries
Hè, wat vervelend joh!
Maar jij bent toch juist net weer beter???
Je was toch de dag na je dertigste verjaardag ziek geworden? Of haal ik nu iemand door elkaar?
In ieder geval heeeeel veeeel sterkte met z’n allen (ik weet hoe ellendig het is. Stephan heeft het ook van de week gehad en dat was al vervelend en dat was er dan nog maar één. Jullie hebben het alle vier! Pffff…)
Nogmaals heel veel sterkte en wordt maar gauw beter met z’n allen!
Liefs, mamma van Stephan
Hoi Natasja,
Hebben jullie het dan ook al? (omdat je vraagt of Tries jullie niet toevallig heeft aangestoken).
Vervelend zeg!
Gauw beter worden allemaal !
Liefs, mamma van Stephan
Klinkt bekend.
Hier hetzelfde! Allemaal ziek.
Moest Lucas vanmorgen verschonen en moest echt ff slikken.
Wat is dat kind afgevallen in een paar dagen tijd!!!
Had toch al niet zo veel bij te zetten, maar nu is hij toch echt mager.
En het is nog steeds water wat eruit komt.
Gelukkig bijna niet meer overgeven.
Groetjes Mim
jee wat een alende nou ik hoop dat het niet hier naar toe komt nou allemaal veel beterschap en dat jullie weer gauw op mogen knappen
gr marielle trotse mama van tanja
Ja was inderdaad net weer beter, na de begrafens van mijn opa was er nog niks aan de hand, we kwamen thuis en ik werd ineens zoo verschikkelijk moe, en even daarna maagkramp en tja alles kwam er uit, ik en peet zijn weer opgeknapt was echt 1.5 dag… roy gaat alleen nog diaree… jordy is echt nog super ziek als ie morgen nog zo is ga ik met hem naar de huisarts… maar jeetje wat waren we beroerd
maar ben er dus al weer
Tries
Liefs Tries
Goh mensen.Wat een diarre en overgeven allemaal.Heel vervelend voor jullie.Veel beterschap gewenst.
Groetjes Eljada
Hoi tries,
Ook ik ben wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
Ben je nog naar de dokter geweest vandaag met Jordy?
Of was hij alweer wat beter dan gisteren?
Groetjes, mamma van Stephan
nee gaat beter alleen nog diaree, en eigelijk niet willen eten maar hij wil weer spelen ik kijk dus toch nog ff aan…
zolang hij goed drinkt is het wel goed… maar zijn geen 20 luiers meer op een dag per kind… was een duur weekendje!!!
Tries
Liefs Tries
Hihi, dat wil ik geloven (duur weekendje).
En fijn hè, dat vele wassen
Of viel dat bij jullie wel mee.
Stephan presteerde het vandaag weer om zijn romper, pyjama en bed onder de poep te krijgen
Hardnekkig hoor! Eerst was hij er een dag of twee vanaf en gisterenavond en vandaag had hij het opeens weer.
Maar je hoort het zo ongeveer overal momenteel.
Het heerst echt!
Wel fijn dat het nu beter gaat met Jordy!
Groetjes, mamma van Stephan