Buggydrager

Hallo mama’s.

Jullie hebben er vast allemaal van gehoord, en hebben er waarschijnlijk ook allemaal een. Een buggydrager. Ook ik heb er een aan mijn fiets zitten. Ik kan er NIET mee overweg. Op de een of andere manier blijft de buggy er gewoon niet goed op zitten! Zijn er handige moeders, die me kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen? Het is zo makkelijk even met de klapbuggy snel een boodschapje doen in de stad…

Groetjes Charon

hahaha
dat wist ik dus ook niet
Ik zal het vanavond eens even tegen martin (mijn man) zeggen, dan mag hij eens even uit gaan zoeken hoe dat dan precies moet…haha!!
Bedankt!
Groetjes Charon

Ik weet wat je bedoelt, en ik heb nog niet zo’n geval, maar eerlijk gezegt lijkt het me helemaal niks, wat dat betreft ben ik ook zo’n stuntel met dingen!!

Dus ik hoop als we straks ons huis verkocht hebben en weer terug naar de stad gaan, dat we dan lekker dichtbij gaan wonen zodat ik de dingen lopent of met de auto kan doen.

Ik heb wel een fiets maar daar heb ik nu al een dikke 4 jaar niet op gezeten, ik weet niet eens of ik het nog wel kan hahahaah,…toch maar weer eens proberen.

hey suc-6 ermee

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

yep je buggywiel moet in die zilveren bevestiging die je naar je toe draait dan maak je hem vast ff aantrekken klaar en fietsen maar,als je hem eraf haalt gaat hij gelijk weer terug draaien dat het niet meer uitsteekt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik ‘had’ er een, met de nadruk op ‘had’, en volgens mij werkte dat ding gewoon niet proper, ik heb werkelijk alles geprobeert, maar bleef maar wiebelen, fiets instabiel maken. Ik zou niet eens weten waar hij nu is, volgens mij heeft mijn oude buuf hem gekregen!