Buggy

Wat vinden jullie een fijne buggy?
Ik ga deze week op pad om er eentje te kopen, dus tips zijn welkom.

Ik vind het fijn als er een kap op zit en iets voor de boodschappen bijvoorbeeld.
Goede wieltjes vind ik ook belangrijk.
Ook moet er een mogelijkheid zijn om dit ding op de fiets mee te nemen.

Groetjes

Gewijzigd door - MamaVanJulian2010 op 28 Dec 2010 19:17:49

wij hebben de Bugaboo Cameleon. Echt superfijne wagen. Wij lopen veel in het bos en is geen probleem.

22-12-2009 colin geboren

De maclaren Quest! Bevalt hier prima! Echt dé wagens onder de wagens

Hier ook de MacLaren Quest, topding!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

MacLaren Quest.
Ik heb een roze met bloemen te koop voor 50 euro maar dat wil je vast niet voor je kleine man!

Groetekes, Sje

Een roze met bloemen, haha, lijkt me schattig, maar niet voor Julian nee haha.
Ik zat al te kijken naar de MacLaren Quest Sport, die is met zilver en wit, heel gaaf (al vraag ik me gelijk af: hoe lang blijft wit écht wit??)
Ook jammer dat ze zo duur zijn, maar aan de andere kant, ik wil wel graag een goeie, dan kan Julians broertje of zusje (ooit…) er ook nog gebruik van maken.

ik heb even gekeken, want kende het merk helemaal niet. Maar is toch niet duur? Tenminste ik zag dat ze rond de 200 euro zijn?
Maar heb jij geen wandelwagen/buggy dan? Of gebruik je die niet meer??

22-12-2009 colin geboren

200 euro voor een buggy is duur hoor.

200 euro voor een kinderwagen is niet duur, maar een buggy is heel wat anders.

Groetekes, Sje

Buggy’s vind ik echt on dingen…ging laatst met mijn beste vriendin boodschappen doen…haar zoontje van 3 in de buggy mijn dochter in de wandelwagen…zij liep met mijn dochter ik met haar zoon…nou zij liep zoef zoef zo door de winkel heen…en ik pffff rot wieltjes…die rolde niet eens…ze schoven…
Maar goed buggy’s zijn indd wel handig weer voor op de fiets
Ik kan je dus eigenlijk niet verder helpen hehe

Maar wat voor buggy had je vriendin? Zo’n ding van 29,95 van het Kruidvat of een MacLaren van 150 euro? Met een MacLaren mopper je namelijk niet, met een Kruidvat-buggy waarschijnlijk wel na verloop van tijd.

En hoe zwaar is het zoontje van 3? Zwaarder dan 15kg? Dan mag-ie niet meer in zo’n buggy en kan het niet anders of dat ding gaat gebreken vertonen. Het is niet gebouwd op kinderen zwaarder dan 15kg.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Dec 2010 22:26:05

@mamavancolin: heb een hartstikke fijne wandelwagen hoor, ook met gewoon zitje erin, maar wil een buggy voor de-even-snel-dingen, zoals een boodschap doen of even de stad in.

Wij hebben een koelstra (simba?) We gebruiken hem niet veel, maar voor een buggy is ie fijn. Al kan een buggy niet echt op tegen een echte wandelwagen vind ik.

Groetjes Manderijn

O die, ja dat soort dingen heb ik geen verstand van. Ik heb er ook een van een vriendin gekregen van Esprit, maar wat een ellende is dat ding zeg. Rolt voor geen meter. Wel handiger meenemen, maar dat is het dan ook.
Ik moet er ook nog een voor op de fiets, maar ik durf toch nog niet met hem te fietsen dus dat komt wel. Als ik zo’n ding koop zal het toch een goedkope worden denk ik.

22-12-2009 colin geboren

Wij hebben een buggy van het merk Nuna via een abonnement op het tijdschrift kinderen. Geweldig ding en erg licht. Klap je heel plat in en ideaal om op de fiets te vervoeren. Misschien zijn ze nog te krijgen. Normaal betaal je 200 euro voor de buggy (wel erg duur). Ze staan ook veel op marktplaats… Buggy die echt de moeite waard is!

[img]http://lb1m.lilypie.com/sgTrp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Tja… met boodschappen doen is het niks, maar voor de rest blijf ik er bij dat de quinny zapp toch het fijnst is!

Hiervoor verschillende buggy’s gehad. o.a. van duimeland, een goedkope van de kruidvat en een Xadventure Nano (was ook een vrij dure!) maar die moet je zeker niet kopen! Die was hier binnen 2 maanden versleten en met lopen moest je continu bijsturen.
En eh tja ik heb een dwars meisje in een buggy waar ze lekker relaxed in kan liggen slaapt ze niet, en lopen we een rondje met de zapp dan zit ze zo te pitten!

Voor de rest is ie natuurlijk lekker klein voor de oudste hebben we een vrij grote wandelwagen, en omdat we maar een kleine auto hebben… is er dan weinig ruimte over voor een buggy maar de quinny zapp past er prima naast.

Tis gelukt!
We hebben zojuist de MacLaren Quest Sport gekocht! (maar liefst 199,- maar wel 15% prenatal-actie-korting.)
Prachtig en stoer ding en volgens de verkoopster van Prenatal ook echt de beste, die van het eigen merk raadde ze niemand aan

Bedankt voor de info allemaal, ik ben benieuwd hoe deze bevalt!

Grappig, toen wij de MacLaren kochten bij Prenatal zei ze ook dat ze hun eigen merk niet aan wilde raden Veel rijplezier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Veel plezier ermee. Hoop dat hij net zo goed bevalt als de onze. Wij hebben ook de maclaren quest, die zwarte met wit/zilver/groene appeltjes erop. Ik vind hem echt super rijden en hij is makkelijk op de fiets. Idd duur voor een buggy maar hij loopt fijn en schijnt gemakkelijk meerdere kindjes mee te kunnen.

groetjes Ramona

quote:
Maar wat voor buggy had je vriendin? Zo'n ding van 29,95 van het Kruidvat of een MacLaren van 150 euro? Met een MacLaren mopper je namelijk niet, met een Kruidvat-buggy waarschijnlijk wel na verloop van tijd.

En hoe zwaar is het zoontje van 3? Zwaarder dan 15kg? Dan mag-ie niet meer in zo’n buggy en kan het niet anders of dat ding gaat gebreken vertonen. Het is niet gebouwd op kinderen zwaarder dan 15kg.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Dec 2010 22:26:05

Nee zoontje is niet zwaarder dan 15 kilo…En het was een ding afgeprijst voor 80 euro…geen idee hoe duur dat ding daarvoor kostte…

Sje?

de maclaren buggy’s kunnen tot 25 kilo belast worden,dus kindjes boven de 15 kilo passen hier nog perfect in

Mijn zoontje van 3 weegt nu 22,5 kilo en zit er ook soms nog in.

Bij prenatal zeiden ze ook dat de maclaren de buggy is die ook zwaardere kindjes aankunnen,en gelukkig maar anders had ik mijn zwaargewichtje moeten tillen als hij niet meer kan lopen.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007