Buggy

Mensen lief… Ik ben internet aan het bekijken welke buggy ik zou willen…
De Esprit had ik gezien maar die komt niet zo goed uit de beoordelingen.

Nu zie ik de quinny zapp maar daar heb je weer een speciale fietsendrager voor nodig? Ik heb al zo’n standaard ding eigenlijk…

Welke hebben jullie?

De Quinny zapp is meer een wandelwagen dan een buggy.

Wil je een wandelwagen of een buggy?

Groetekes, Sje

Meer een buggy.
Maar hij mag best comfortabel zijn.
En hij moet mee op de fiets kunnen

Wij hadden een MacLaren Quest. Sterker nog, die hebben we nog, alleen hij staat te koop omdat onze meiden inmiddels 5 en 7 zijn. Haha!

Was best een dure buggy maar we wilden kwaliteit omdat we er voor onze 2 meiden lang mee wilden kunnen doen.

5 punts gordels, regen/zonnekap, zwenkwielen, verschillende standen van de rugleuning zodat het kindje er ook in kan slapen als het nodig is, bagagenet, regenhoes was bijgeleverd. En hij kan op de fiets mee, alleen dan moet je wel zo’n beugel hebben aan je bagagedrager. Die zijn niet zo duur geloof ik.

Hele complete buggy en hij is z’n geld waard geweest.

Groetekes, Sje

Hier ook de MacLaren Quest! Superding!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@MamaH, oh zo’n standaardbeugel heb je al zie ik!

Groetekes, Sje

Ik dacht dat de quinny zapp ook een soort buggy was. Hij schijnt wel ideaal klein op te vouwen (slag kleiner als een kampingbedje) te zijn lekker licht qua draagbaarheid. En je mag hem als handbagage mee nemen in het vliegtuig. Maar wel duur in de aanschaf qua nieuwprijs.

Greetzz

Ik heb een titanium baby, die hebben we gekregen van m’n schoonouders.
Lief bedoelt, maar moet zeggen dat ie mij niet zo goed bevalt.
Vind hem best zwaar met duwen, in het winkelcentrum blijf ik tussen alle deuren steken, hij is niet zo makkelijk wendbaar, slap en schop de hele tijd met m’n voeten tegen de wielen…} En daar komt bij dat je de handvaten niet in hoogte kan verstellen en aangezien ik best wel lang ben… niet praktisch!

Vrienden van me hebben een buggy gekocht van de marskramer, een blauw met grijze, die is super degelijk, stevig, grote boodschappenmand eronder. Maar dat is wel een buggy die je niet heel smal kan inklappen dus kan niet mee op de fiets.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

wij hebben een quinny zapp, ben er behoorlijk tevreden mee, idd klein met opvouwen, licht om mee te nemen. Enige nadeel, je kinde ka maar in 1 stand er in, en dat is behoorlijk recht op!

liefs woezel

En als je voor een hele goedkope wilt gaan. Ze hebben er bij de kruidvat ook 1, van het merk bambino. heeft ook alles wat Sje beschreef, hij kan alleen niet helemaal plat.
Kost maar 30/40 euro volgens mij.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nou, wij zijn vanmiddag op jacht gegaan…
Moesten toch naar het centrum voor een skipakje.

De Zapp viel vrijwel meteen af. Deze is erg laag en kan inderdaad niet plat en dat is iets wat ik wel wil. De nieuwe Zapp Extra, kan wel helemaal plat maar die kan weer niet mee op de fiets…

Die van Prenatal vond ik er vrij ielig en onstabiel uitzien dus die werd het ook niet.

We zijn uiteindelijk voor de Titanium Baby gegaan. Ik vind hem (nog) niet zwaar duwen, kan zo goed als helemaal plat, makkelijk op te klappen en kan mee op de fiets. Hopelijk gaat hij goed bevallen

Bedankt voor de tips!