Buggy

Hoi,

Wij willen nu ons zoontje wat ouder is graag een buggy kopen, maar nu is de vraag welke?
Ben vanmorgen al in de winkel gaan kijken en vond de quinny zapp wel goed rijden maar die heeft een nadeel dat je de wagen niet plat kunl leggen.
Wie heeft er nog iedeen voor ons voor een goeie buggy?

Groetjes Diana.

Wij hebben een opklap-buggy gekocht bij de Prenatal. Bevalt prima! Is heel compact op te klappen. Natuurlijk zijn de wat duurdere comfortabeler maar nemen ook meer ruimte in. Daarom hebben wij de geodkopere van Prenatal gehaald.

Ja ik vergeet er nog bij te zeggen dat mijn dochter van 4 er ook af en toe nog in moet, dus hij moet wel stevig zijn.
We hebben er eentje gehad maar daar staan de wielen nu helemaal scheef onder, schiet ook niet op.

waromin en buggy laat lekker lopen al me 4 jaar niet mer in de buggy

Hoi,

Maclaren is een goeie maar prijzig. Wij hebben er twee die in de familie circuleren dus voor ons geen probleem. Maar die van prenatal zelf schijnen er goed te zijn. Een vriendin van heeft er een van het kruitvat en daar zitten al drie jaar kindjes in van verschillende lengtes zwaartes en leeftijd. Ziet er nog goed uit en doet uitstekend zijn werk.
Ik heb het hier op van die smal opvouwbare eenvoudig uitziende buggy’s
Dus waarom duur doen als het ook goedkoper kan.

Groetjes

lon106

MacLaren is inderdaad de Ferrari onder de buggy’s. Wij hebben de MacLaren Quest. Met 1 hand in te klappen, rugleuning in verschillende standen naar beneden te klappen, 5-puntsgordel, zonnedakje, regenhoes erbij. Zwenkwielen die ook vast te zetten zijn indien gewenst.

Altijd een goede koop zo’n MacLaren en ook goed tweedehands te verkopen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 31 Dec 2008 21:57:41

Ik heb ook de Quest en die bevalt prima. Je kunt ook op de site van kieskeurig kijken daar staan veel revieuws op.

XxX Rammetje

Hoi,

Ik heb goede ervaringen met een tweedehands buggy ‘bebe comfort’, nieuw zijn deze vrij duur. Even op marktplaats neuzen er staan genoeg tweedehandse op.
Ga niet voor een goedkope buggy (onder de € 30,-) die door diverse drogisterijen wordt aangeboden. Wij hebben er ook eens een gekocht, die was binnen een half jaar stuk.

Groetjes,

jantje

Ik heb de maclaren techno xt.
Die koste 240 euro maar dan heb je ook wat.

Mijn zoontje is te zwaar voor de normale buggy’s .

Die gaan vaak maar tot 15 kilo.

De maclaren kan tot uiterlijk 20 kilo dragen .

Dus ik ben er blij mee.

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

Hoi,

Weet niet welk type maclaren het is. Hij is al 6 jaar oud maar voldoet nog steeds prima. Hij is van het toen typiese blauw met grijs van maclaren.
Alleen hij begint nu echt vuil te worden dat is het enige.
Je kan hem het denk ik idd het best even op marktplaats scoren.

Groetjes,

lon106

Bij babypark hebben ze zo n budgetafdeling, daar kun je een goed merk uitzoeken voor gerederuceerde prijzen, het zijn de oudere modellen omdat de nieuwe in aantocht zijn. Is het enkel nieuw printje voor het seizoen en dan moeten ze eruit he. Wij hebben er ook eentje in de Prenatal gekocht van het huismerk en die is heel goed, dus kun je ook platter leggen als je dat wilt. Als je dochter al 4 jaar is zou ik sowieso niet meer zo n dure aanschaffen want straks wil ze alleen nog maar lopen. De huismerken van prenatal en andere winkels met huismmerken stammen allemaal af van een fabrikant die een duurder merk heeft. (de meeste toch) Er is geen Prenatal huismerk fabrikant voor alle spullen

wij hebben een 2e hands nijntje buggy, ook zeer goed merk. Voor mij is hij alleen erg hoog is alleen voor kleine stukjes te doen anders krijg ik last van mijn rug. Ik ben 1.67 lang.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hi Tweex,
Bezig voor een tweede zie ik? Hoelang zijn jullie al bezig en ben je bezig met de ovulatiethermo?

Ik ben nu langer als een half jaar bezig dit is de 2e poging de eerste keer dat het raak was is het mis gegaan met bijna 6 weken.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hoi

Wij hebben de Koelstra buggy. Bevalt erg goed. Maar gebruiken nu nog veel de wandelwagen ivm de luchtbandjes; rijdt veel prettiger hier.
De Koelstra klappen we heel makkelijk op om achter in de auto mee te nemen, of we leggen 'm op de grond voor de achterbank (Jens komt toch nog niet bij de grond, hihi, hij is net 2 jr en 94 cm… dus ja).
Is ook mee geweest op vakantie, heeft dus 't grove gegooi en gesmijt in de bagagekelders van de luchthavens overleefd.

Ja, deze is gewoon erg makkelijk. Of ie tot een bepaald gewicht kan weet ik niet. Ik vind 't altijd verschrikkelijk om kleuters van 4+ in een buggy te zien , maar da’s mijn mening.

Groetjes!

wij hebben een wandelwagen van quinny en in de auto ligt altijd gewoon een prenatal buggy. Makkelijk ding voor een boodschap of id.
Verstelbare rugleuning en regenkap zat erbij en koste weinig.
Heb al meer met die prenatal buggy gelopen als met die dure quinny!

Succes met de aanschaf

groetjes Gytha

Hoe doen jullie dan dan als je echt heel ver gaat wandelen laat je dan ook je peuter van 4 zelf lopen, nou ikke niet hoor omdat ze daar gewoon te klein voor zijn en dan mag ze van mij in een buggy. Wat zielig is als je ze dan dat hele eind laat lopen en dat je ze uiteindelijk moet dragen omdat ze niet meer kunnen.
Maar voor de rest van de meiden bedankt voor jullie reacties.

Diana.

Hier een quinny fan. Ik heb de Buzz en de Zapp. Zapp ligt standaard achterin. lekker klein en compact, wagen ziet er oogstrelend uit maar het belagrijkste: hij rijd superrrrlicht/ echt fantastisch. Mijn Buzz rijd nu na bijna 2 jaar echt zwaar, vooral in winkels met gladde vloeren een drama. maar in het bos weer ideaal. daar ga ik niet met die zapp rijden!
Maar de zapp kan ik met kind met 1 hand besturen, (en mijn kleine weeg ruim 14 kilo) , echt super. Alleen die ontbrekende ligstand is een misser. Gelukkig dut hij niet veel meer in de buggy, maar als dat zo is, vind ik het wel zielig, probeer dan altijd iets onder zn hoofd te doen (knuffel ofzo) ter ondersteuning.

Ik heb geen ervaring met koelstra maar als ik opnieuw zou moeten kiezen misschien voor een koelstra,

x Floss