Buggy

hallo, mijn kindje is nu 7 maanden en we hebben onze kinderwagen kapot.
Nu wil ik geen kinderwagen meer kopen maar zoiets als een buggy waar ze ook in kan liggen omdat ze nog niet kan zitten.

Heb wel een paar buggy’s gezien maar schrok wel een beetje van de prijzen.

Wat raden jullie mijn aan wat qua prijs nog te doen is en eventueel verkoop adressen.

bedankt, groetjes, lennie

Op Marktplaats staan vaak tweedehands kinderwagens en dergelijke. Misschien kun je daar eens op kijken?

Wij hebben van vrienden een Quinny kinderwagen kunnen lenen en we hebben net een wat handzamere buggy van Prenatal gekocht. Deze bevalt erg goed, maar is misscien wel wat te vroeg voor jouw baby.

Heb op marktplaats gekeken en daar stond er wel 1 op, nog bij ons in de buurt ook maar hij is blauw en we hebben een meisje… Dus dat zie ik niet zitten, maar das mijn mening.

gr

Ik zou wel op verschillende dingen letten: 5-punts-gordel, verstelbaar in verschillende standen naar evt. slaapstand, zonnekap, zwenkwielen.

En ik zou persoonlijk niet tweedehands kopen want je weet niet of dat ding ooit een smak heeft gemaakt en dan kan het zijn dat de veiligheid niet meer gegarandeerd is.

Wij hebben er niet op bezuinigd toen we een buggy kochten. Als het de kinderen betreft gaat hun veiligheid en gezondheid voor alles dus we hebben destijds een MacLaren Quest aangeschaft. Ik geloof dat-ie 149 euro was.

Groetekes, Sje

wij hebben ook de mclaren… ideaal ding, rijd echt lekker. Misschien wat duurder, maar wel comfortabel! En als ze al een beetje kan zitten, dan kan je best een buggy aanschaffen. Inderdaad eentje die helemaal in de ligstand kan!

[img]http://b4.lilypie.com/6EQWp2.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” />

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hallo,

Is er geen kringloopwinkel in de buurt ze hebben daar ook soms goeie spullen en mooie buggy’s die er goed uitzien.
een gevraagd advertentie plaatsen in de supermarkt wil ook nog wel eens helpen!

succes gr mandy

wij hebben een buggy altijd in de auto liggen.
Ik heb ook een quinny maar vindt die te groot om mee te sjouwen om even een boodschap te doen.
De buggy zijn wij gaan gebruiken toen ze goed kon zitten.
Het is een prenatal buggy met zonnekap, ligstand, en makkelijke regenhoes. en een lekkere blitse kleur niet te vergeten hhahaha
Iedeaal ding we hebben er al veel plezier aan gehad.

groetjes GYtha