Ze bij de Burgerhout een 5 standen buggie van X- adventure hebben voor maar 24,50 euro.
bianca.
Ze bij de Burgerhout een 5 standen buggie van X- adventure hebben voor maar 24,50 euro.
bianca.
nu ik bij Prenatal werk moet ik zeggen dat ik heel anders ben gaan kijken naar goedkope buggy"s etc…
Ik heb nu zelf een Maclaren besteld omdat dat de beste buggy’s zijn.
maar aan de andere kant, als je de buggy niet zo vaak gebruikt, kan je wel een goedkope buggy kopen.
Hoi,
Wij hebben geen macLaren, maar de wieltjes gaan gelukkig ook niet gedraaid staan.
We hebben ook niet zo’n “flut-buggy” hoor (sorry voor het woord, maar ik bedoel gewoon die superlichte “poppen-dingen” )
We hebben meer zo’n buggy die ertussen in zit zeg maar.
Is ons altijd goed bevallen!
Groetjes, mamma van Stephan
mama van ryan… weet je toevallig ook of er buggy’s in de handel zijn voor twee kindjes naast elkaar? ik heb nu een tweeling wagen van maclaren maar ik vind hem nogal fors… ik zoek eigeblijk een gewone buggy maar dan twee naast elkaar…
** MAUREEN MAUREEN **
ja hoor die zijn er.
bij Prenatal heb je er ook een van Topmark.
6 standen, 2 kappen, mandje en regenhoes.
zitjes zijn onafhankelijk van elkaar verstelbaar voor 169 euro
de kleur is lichtblauw, en grijs
en de tweeling buggy van Maclaren.
ook lichtblauw en grijs.
5 standen, twee kappen mand en regenhoes ook onafhankelijk te verstellen.
maclaren is het beste van het beste maar die is wel een stuk duurder
329 euro.
ik hoop dat ik je vraagn daarmee beantwoord heb.
groetjes van Natasja
Hoi
Wij hebben een 5-standen buggy van de aldi.
Zijn er ongeveer 1 keer per jaar .volgens mij voor rond de 45 euro.
Superding!Wordt overal mee naartoe gezeuld(strand,stad,etc.)
Dus ik kan hem iedereen aanraden.
Bianca.Wat is eigenlijk de Burgerhout…Een soort Gamma?
Groetjes Eljada
Klinkt misschien raar, maar ga eens op marktplaats kijken of op ebay. Daar hebben ze vaak goede spullen tegen een spotprijsje
Liefs Kristel
Hihi, nog zo’n marktplaats-verslaafde??
Of ben je niet zo erg als ik?
Groetjes, mamma van Stephan
Nee burgerhout is een babyspeciaalzaak. IN Rotterdam, kan je vergelijken met prenetal maar dan iets goedkoper.
bianca.
quote:Ik heb hem gekocht en hij is niet licht en het zitvlak is gewatteerd. Maar nu struin ik marktplaats af opzoek naar een buggydrager. Het probleem is dat hij iets zwaarder is dan 5 kilo.
Ze bij de Burgerhout een 5 standen buggie van X- adventure hebben voor maar 24,50 euro.bianca.
bianca.
Bianca, ik ben vreselijk verslaafd aan marktplaats enm ebay.
Als ik door de winkels loop dan zie ik enorme prijzen en dan doe ik het wel met tweedehands. Speelgoed is vaak zo goed dat het wel een aantal rondes meekan. Het is goedkoper dus kan ik haar ook meer aanbieden.
Liefs Kristel
Ik wil niet klef worden, maar we hebben toch wel een beetje dezelfde raakvlakken Bianca.
Leuk hoor.
Liefs Kristel
nou ga ik ook mee doen goed ???hihihihih wij kijken ook veel op markt plaats en niet duur en soms is het ook nog nieuw
gr marielle
Nu ga ik ook kinderkleertjes verkopen op ebay denk ik. Zodra ik tijd heb tenminste. Ik werk in een familiebedrijf en de directie is ziek (eentje burn-out en de andere longontsteking) dus ik en mijn broertje nemen de honeurs waar.
Druk dus. Als jullie trouwens op marktplaats nog een leuk autootje tegenkomen (hobbelen en rijden) meld het dan even.
Liefs Kristel
Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 26 Mar 2004 12:00:14
Ik weet dat je via marktplaats goedkoper kan zijn, maar mijn vriens vind dat je bepaalde dingen beter nieuw kan kopen. Hij Had al moeite met de voetenzak van de buggaboo die ik via marktplaats gekocht had. Moest hem het liefst 4 x wassen.
Bianca
bianca.
Ik vind dat natuurlijk ook. Maar ik merkte dat bijv. kleertjes (geen rompertjes) best de moeite waard zijn om tweede hands te kopen. ik krijg altijd al veel gedragen kleding. Als ik iets heb gekocht is het altijd in goede staat en ik was het daarna op de hoogst mogelijke temp. . Er mogen ook geen vlekjes in zitten. Dan heb ik er totaal geen probleem mee.
Liefs Kristel
Hoi…Bij de Karwei was een buggydrager in de aanbieding.Heb helaas niet op de prijs gelet.
Groetjes Eljada
jaaaa bedankt mama van ryan… sorry ik zag dit te laat maarbedankt voor de tip!!!
** MAUREEN MAUREEN **