Buggy X-adventure Ufo? iemand ervaring

Hoi,

Ik zit er aan te denken om deze buggy aan te schaffen. (Buggy X-adventure Ufo)

Heeft iemand hier ervaring mee.

Zoek een buggy waar mijn meisje nog lang in kan zitten. ze is nu ook al wat ouder. 2 en een half jaar oud. Ze houdt het namelijk niet zo lang vol om te lopen en zou ook nog wel even in de buggy zitten. Ze is Hypermobiel en kan daardoor minder goed wat langere afstanden lopen. Is snel moe.

Of weet iemand anders een goede buggy waar ook wat ouder kindjes in kunnen zitten.

De Ufo ken ik niet.
Wij hebben wel een andere buggy gehad van X-adventure (de Nano) en die is ontzettend tegengevallen… Was na 3 weken gebruik al helemaal gammel… en stuurde niet fijn. Moest continu corrigeren.

Weet natuurlijk niet of wij gewoon pech hadden met die ene, of dat het aan het model lag of het merk.

Wij hebben nu een Quinny zapp en die rijd gewoon heel fijn, en dochterlief zit daar veel liever in dan in die X-adventure. Zeker omdat je dochter al 2,5 is zou ik niet persé zoeken naar een buggy met veel opties zoals een verstelbare rugleuning… waarschijnlijk zal ze toch niet meer in de buggy slapen?

Nadeel vind ik wel dat ie instabiel is als er geen kindje in zit… je kan er dus echt geen tassen ofzo aanhangen.

Volgens mij (maar weet niet zeker of die ook zo in de particuliere verkoop zijn) heeft MacLaren ook een grotere maat buggy’s, voor oudere kinderen die te groot worden voor een gewone plooibuggy, maar nog niet goed mee kunnen lopen.

Hoi,

Ja ze wil er nog wel in slapen.

Dus daarom zoek ik een buggy die wel in lig stand kan.

De MacLaren Quest hadden wij. Kan in ligstand en is een stevig ding, makkelijk in gebruik.

Groetjes,
M

Ey, dat is handig!
En ziet er simpel uit zal is kijken of ik niet zelf zo iets kan fabriceren ipv die dingen te kopen á 19,95 … heb er tenslotte ook maar 1tje nodig en worden alleen per 2 geleverd…