Buggy meenemen

We gaan naar portugal op vakantie en waar we heen gaan hebben we wel wat buggy’s dus ik dacht onze misschien thuis laten. Maar mijn moeder wees me er gister op dan als we terug om 1.45 landen ik het echt niet ga zien zitten om met morgan en de baggage te sjouwen. Dus ik wil eigenlijk de buggy meenenen, maar is dat dan handbagage of moet ik die met de koffer inchecke???

Ik heb nog nooit gevlogen met kind zeg maar.

Groetjes,

Michèle

De buggy mag mee als handbagage en hoef je pas af te geven op het moment dat je het vliegtuig binnenstapt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Bedankt dan weet ik dat ik die dan gewoon meeneem want das een stuk makkelijker zo midden in de nacht en dan weet ik ook zeker dat ik daar een buggy heb, Want pappa was afgelopen zondag eigenwijs toen we weggingen en zei ik draag haar wel als ze niet wil lopen laat de buggy maar thuis. Dus die was afgepeigerd 's avonds

Groetjes,

Michèle

Ja, handbagage, en je hoeft hem niet mee te rekenen met de kilo’s!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh dat scheelt ook Anne, kan ik weer wat meer mee terug nemen

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat Mervin afgepeigerd was.

Dat was dus een wijze les voor de volgende keer

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ha ha ha een hele wijze. Pappa’s zijn soms zo lekker eigenwijs.

Groetjes,

Michèle

Als ik jouw was zou ik ten allertijde naar schiphol een buggy meenemen, de afstanden die je zo wiw zo op schiphol moet lopen is serieus te ver voor morgan. Zo kun je haar ook nog vast zetten, want als zo’n kleine gaat sjouwen op schiphol in die drukte, daar word je niet vrolijk van .

Gr Patries