Als Oma van 7 kleinkinderen heb ik een strubbeling met…mijn kleinzoon van 4 jaar en 2 maanden,ten eerste poept hij nog in zijn luier en krijgt die ook om van mijn dochter,ik heb wel ooit gezegt bah vies en…nu zegt hij…gekke oma domme Oma en jij moet weg,oke heb ik gezegt ik ga straks weg,wat doet (deed)hij ging met zijn billen met vieze luier tegen mij drukken wahahaha,ja heb wel (gelukkig)gevoel voor humor maar…ben bang dat er iets niet klopt met het jochie en…zijn moeder nee zij is niet dom heel goede baan en autootje een bom moeder, zij zegt niets giegeld alleen als hij zegt…stomme Oma oke,wie weet zet hij zich af tegen mij ivm mijn bemoeizucht maar…ik heb 6 maanden op hem gepast en…ermee gestopt omdat hij bij mij wilde blijven,dat vond zijn moeder niks en…zijn wij een half jaar (voor een kind heel lang)niet bij elkaar geweest,ik heb het goed???gemaakt voor de kleine die…tja heel anders reageerde op mij na die breuk,ik weet dat zij hem verkeerd heeft ingelicht ik bedoel haar visie opgelegt,ik weet even niet wat ik hiermee aanmoet en erger mij verschrikkelijk!!een Oma
h.de Vette