Ik heb sinds twee dagen een brutaaltje in huis!! Hij zit op het kdv regelmatig bij BSO kinderen , en vangt dan wel eens het 1 en ander op, maar had nog niet verwacht dat ze dit nu al overnemen!!
Gisteren in de friet tent, ik roep bo, hij luisterde niet, dus ik roep nog eens : Bo kom eens bij mama… weten jullie wat hij zei??? Bek houden!!! of iets wat daar heel erg op leek!! Ik snap dus totaal niet waar hij dat vandaan heeft, want ja, ik wil best wel eens een vloekwoord eruit gooien als ik mijn voet stoot ofzo, maar zoiets, nee dat hebben wij nog nooit gezegd, dus het kan niet anders dan dat hij dit op het kdv heeft opgepikt, maar dan sta je daar wel met je goede gedrag in de friet tent!!!
Vanavond zat bo in bad, hij ging staan, dus ik zei dat hij moest gaan zitten. Twee keer gewaarschuwd, en bo gaat zitten, maar kon het niet na laten om even tegen mama te zeggen : doe even normaal!!! Echt waar zeg!!! dat zei hij gewoon !!! Die laatste zin wil ik idd wel eens gebruiken, als Bo aan het grapjassen is, en dan zeg ik op een lacherige manier doe is effe normaal, maar jongens, jongens, hoe ga je hiermee om??
liefs woezel