Owh maar Bo zget ook tegen anderen heel trots dat dit zijn papa of mama is, hij zal het ook niet snel tegen een ander zeggen, maar heel af en toe dus wel tegen ons, of eigenlijk tegen papa want tegen mama heeft hij het nog nooit gezegd. Wel dat hij ging weg lopen, had hij bij na vraag op het kdv, daar een keer gehoord, en toen was het een tijdje dat als hem iets niet beviel, hij gin gweg lopen. Dan zei ik tegen hem, is goed, waar ga je heen dan? dan zegt hij , Afrika!! Whahahahahaha, ik zeg, nou veel plezier, kijkt hij heel beteuterd, en zegt hij: maar mama, je mag mij niet alleen laten gaan!!! whahahahahaha, dus de helft van de tijd weten ze niet eens wat ze zeggen en apen ze gewoon een ander na!!
Vanmorgen bv ook. Hij is aan het spelen, en hij zegt auw, ik zeg wat is er gebeurt? blokje kwam tegen hoofd , zei hij. Ik kijken en kon zo snel niets zien. Nu een half uur terug, zie ik dat er een soort van blaar is ontstaan een 1,5 cm onder zijn oog. Hij zal dus ergens klem hebben gezeten wat pijnlijk was, aangezien hij het daarvoor dus niet had, toen ik hem inspecteerde. Ik vroeg aan hem, goh hoe komt? Heeft papa gedaan, was het antwoord!! Nou, papa is 30 km verder op aan het werk , al de gehele ochtend, dus ik heb tegen hem gezegd dat dit niet waar is, want papa is op het werk, en dat wat hij zei dus liegen is, en dat dit niet netjes is. Verder laten rustig, maar owwwhhhhh…geen leuke fase hoor!!!
liefs woezel